Turkish airlinnes

Av Ilios
3 aug. 2007 15:25
Visningar: 328
Hej.
E d någon som har flygit med Turkish airlines någon gång.
Har hittat bra billjetter till Thailand.
Va tyckte ni?
Ska resa m min sambo + en ett åring i Januari.

Tack på förhand.
Av Energi
23 sep. 2007 11:45
Åkte med dom till Turkiet 1 gång och det var trångt samt ena riktiga amatörer. Maten vi fick var en torr macka och när man skulle beställa 1 öl till mackan så var ölen slut.
Av Qriztie
20 mars 2008 21:01
Citerat från ilios:
Hej.
E d någon som har flygit med Turkish airlines någon gång.
Har hittat bra billjetter till Thailand.
Va tyckte ni?
Ska resa m min sambo + en ett åring i Januari.

Tack på förhand.
Har åkt med dem till Istanbul. På nerresan var besättningen väldigt amatörmässiga men hemresan var det jättebra service och god mat.
20 mars 2008 21:30
Hej!
Åkte med dom till Thailand i december, det var nog bara Malaysian Airlines som har varit något bättre, men inte mycket. Vi har bokat vår nästa resa i december med dom. Det ser vi fram emot.
MVH Lena
Av Zorrito
21 mars 2008 05:51
Hej!
Jag blev glad överraskad...
Åkte med TA i februari 2008 till Bangkok. Maten var inte så bra, men åt andra sidan flygplansmat är nästan alltid dålig.
Däremot hade dem jättemånga filmer att välja emellan och olika kameror som visade utsikten utanför planet från olika vinklar.
Servicen var helt godkänd.
Något jag måste varna er för var att flygplatsen i Istanbul är förmodligen världens dyraste.
Vi köpte 2 hamburgare med pommes och cola för 29 Euro. Vi åt på Burger King som var billigast.
Trevlig resa!
21 mars 2008 14:13
Det är säkert olika, men vi fick jättegod mat på planet och en mycket bra service, vi vet att det var andra på planet som var lika glatt överaskade som vi. Det fanns absolut andra restauranger som var billigare än hamburger restaurangerna, det var en som såg dyr ut som hade bra priser och god mat. kommer inte på vad den heter.

MVH Lena