Tjejer, backpacka i Sydostasien jan 2016??

16 maj 2015 13:00
Visningar: 196
Hej!! :)
Jag vill åka utomlands snart och mina vänner har inte samma tankar för tillfället, då plugg och pojkvänner och sånt är viktigare ;) Därför vill jag nu hitta någon/några glada tjejer med liknande planer. Jag tänkte först åka till Sri Lanka för att volontärarbeta med elefanter och havssköldpaddor i en månad från jan 2016 och sen backpacka i Sydostasien. Vill till Indonesien, Thailand, Laos, Malaysia, och Vietnam, kan iofs tänka mig Filippinerna och Kambodja också, äh jag vill överallt!! :) Är väldigt öppen för förslag men jag vill uppleva och se allt, snorkla, lära mig dyka, testa att surfa, festa och ha kul men även bara ligga i en solstol med en drink och ha det gött.

Finns det någon med liknande planer så skriv skriv skriv :)
Av Tomsal
16 maj 2015 13:44
Jag är på. Nackdelen är väl att jag inte är tjej, har långt hår iallafall! :)
17 maj 2015 19:38
Låter hur kul som helst! Jag är också 24 o bor i Gbg, vill också verkligen se världen nu 😍😍 lägg till mig på fb så kan vi prata mer där? Helene erikson heter jag :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Pauaxe
25 juni 2015 23:06
Jag har liknande planer och har inte heller några reskamrater i nuläget! Tänkte köra sydostasien jan/feb - maj :) Framförallt inne på Thailand, Kambodja, Malaysia och Vietnam, och vill surfa (som är typ det roligaste jag vet), snorkla, festa, ta det lugnt och upptäcka och uppleva en massa!
26 juni 2015 22:35
Hej! Jag och två tjejer till jag snackat med här har liknande planer:) vi tänkte köra Sydostasien och AUS / NZ med start i mitten på januari och typ fyra månader framåt!:) ju fler desto roligare:)!