Tips

16 feb. 2013 04:33
Visningar: 537
Jag och min fru aker tillbaka till Gamnbia efter 20 ar sen sist Har overvintrat 13 ar i Goa goa Vilket vi varmt rekomnderar Men nu ska vi aterse Gambia i mars vilket vi ser fram emot Vet ej vad som hant dar men formodar att det blivit en del andringar Eftersom vi blivit bortskamda har i Goa med valdigt laga priser pa bade mat och dricka Sa undrar vi vad det kostar med mat och dryck i Gambia Finns nagot bra Gym att tillga Vi kommer att bo pa SaFARI gARDEN sIST VI VAR DAR VAR ALLT DYRT MEN DA STOG DALASIEN JAMSTALLT MED SVENSKAKRONAN vilket inte det ar nu Ska man vaxla i bank eller pa annat sett Ser fram mot varan resa till Gambia
Av Stef01
19 feb. 2013 14:05
Har nyss kommit hem från en vecka i Gambia, På bussen från flygplatsen pratades det om ett gym som dom rekomenderade(Ving). Allt som är Importerat är dyrt och det är mycket som är Importerat. Jag växlade till mig lite pengar hemma, men fick lika bra kurs där nere. för 500 kr fick man 2500 dalasi. Men växla inte med någon på gatan, leta upp ett kontor. Enkel måltid ute, typ kyckling och ris med en öl kostade ca 60 kr. Vill man ha riktigt kaffe, bör man köpa med sig ett paket. Den stora skillnaden är nog att det är mera bilar nu än för 20 år sedan. Ha det så bra på resan. // Stefan