Till solen! 28 juli - 19 augusti

Av Fmld
5 juni 2014 21:44
Visningar: 145
Hej!

Hoppas på att hitta någon/några som är lika sugen på att upptäcka/uppleva något nytt som jag.

Jag är 24 år, jobbar heltid i vanliga fall men har semester i juli-augusti. Kan tänka mig att hitta på lite vad som så länge det bär av mot solen. Alla mina vänner har redan börjat jobba då jag har semester, har inte råd att åka någonstans eller är gravida. Otur va? Men jag tänkte, då är det kanske dags att träffa nya människor. Det är ju alltid trevligt!

Kan tänka mig en helt vanlig solsemester i något väl valt land, eller tågluff i Europa. Eller åka till någon storstad; Rom, New York, Austin, Los Angeles, Dubai, Paris?
Eller varför inte hyra en båt och se lite mer? http://www.leboat.co.uk/search?f[0]=main_destination%3A22&f[1]=main_date%3A2014-08

Intresserad?

Mvh
Matilda
Av Kehan
8 juni 2014 15:53
Hej Matilda!

Jag har två veckor ledigt i slutet av augusti och är sugen på att dra iväg till Panama eller Dominikanska. Jag vill absolut ha sol och bad men är även sugen på att uppleva Panama City/Santo Domingo med plus annat.

Skulle det kunna vara något?
Av Fmld
8 juni 2014 22:29
Hej!
Slutet av augusti, vilka veckor? Lite mer exakt var tänkte du åka?
Av Kehan
8 juni 2014 23:31
Vecka 34-35. Jag är mest sugen på att åka till Panama eller Dominikanska Republiken. I Panama vill jag besöka Panama City och Bocas Del Toro och i Dominikanska vill jag se huvudstaden Santo Domingo men vill även njuta av ständer såklart!

Dominikanska är väl det jag är mest sugen på men är i stort sugen på hela Central och Sydamerika så är öppen för förslag vad gäller både land och plats!
Av Fmld
8 juni 2014 23:36
Är tyvärr inte ledig då ledig v. 31-33 :/ hopps du hittar någon att åka med!
9 juni 2014 05:19
Hej Matilda!
Jag är inne på samma spår som du och skulle vilja resa iväg en sväng och upptäcka lite nytt. Bor och jobbar till vardags heltid här i Stockholm och har semester v 29-31. Skulle vilka åka bort till Europa någonstans i omkring 10 dagar, men är öppen för förslag. Hör av dig så ser vi vart det leder!
/Dina