Till Australien?

Av Zottele
4 okt. 2006 11:43
Visningar: 283
Hej hej!
Jag fick mig ett working holiday visum till Australien nu i oktober som räcker ett år. Jag skulle åka med en vän nu men hon var tvungen att dra sig ur och vips så står jag här själv med ett visum som jag inte vet vad jag ska göra med. Undrar nu om det finns någon som är sugen på att åka till Australien, inte bara för att jobba utan för att ha riktigt kul också.
Jag är väldigt flexibel och öppen för förslag, jag älskar impuls grejer.
Jag är gärna öppen för andra resemål också, så om någon vill upptäcka lite mer av vår värld och vara med om ett äventyr vi sent kommer glömma hör gärna av Dig!
Mvh // Johanna
Av Cilllan
4 okt. 2006 21:48
Hej! Är det svårt att få ett working holiday visum? Jag står också ensam efter att en kompis dragit sig ur. Fast vi skulle sesongat i alperna. Men nu är jag öppen för alla förslag eftersom jag sagt upp mig från mitt jobb och allt. Australien har jag alltid viljat åka till så. Skall kolla upp om visum och sånt. // Cilla
5 okt. 2006 17:49
Hej Johanna! Jag är riktigt sugen på Australien, har sedan länge planerat en resa dit men saknar sällskap.
Ser att du har ett visum som räcker i 1 år, så länge har jag inte planerat att stanna men jag gör dig gärna sällskap i 1 månad. Jag är en spontan, glad o partysugen tjej på 21 år som söker spänning och variation. Kan även tänka mig att dyka, besöka öarna omkring eller resa till Nya Zeeland! Jag är öppen för förslag och ser fram emot att du hör av dig! /Vanja
11 okt. 2006 10:18
Helloo,

Hade tänkt dra ut i världen nånstans under in månad i jan-feb. Målet med resan är att göra några dyk, softa, se nya kulturer osv. Har inte planerat något än, är ganska kass på det....men har haft tankarna på sydamerika, thailand eller australien. Så, hör gärna av dig om det låter intressant, hade gött sålänge.
25 okt. 2006 12:29
HEjsan! Hur går det med reskompis då? Jag åker ner själv till Australien i början av januari och hade vatt kul med en respolare:-) Har tänkt åka till Nya Zeeland, Singapore o Thailand oxå.. Har inte bokat så mycket vad jag vill/ska göra där nere utan tar det som det kommer! Party o äventyr lockar:-)
hör av dig om det låter sköjjj!
henke