Thailand

5 sep. 2014 21:13
Visningar: 339
Hejsan!
Julia heter jag och är 20 år. Tänkte åka till Thailand i November och sedan stanna 3 månader. Planerna är lite oklara men tänkte resa runt lite för att sedan avsluta på Phi Phi då jag har goda vänner där.

Letar nu efter någon skön person och vill hänga på. Spelar ingen roll om du är tjej eller kille eller har exakt samma planer som mig. Tycker bara det kan vara skönt att börja resan ihop med någon! Om vi sedan vill samma sak och resa till samma platser är det klart vi kan fortsätta vår resa.

Hör av dig om det låter intressant så kan vi prata mer :)
7 okt. 2014 20:18
Tjo :)
Är 20 år och bor lite utanför göteborg, ska också iväg till Asien i början på november nu. Reste runt själv i Thailand förra året vilket var grymt kul, men hade nu gärna haft någon att hänga med i början. Har väldigt oklara planer jag med, men sånt där brukar ju lösa sig med tidens gång. Skriv till mig på facebook om du känner för det, Victor Gundahl Larsson, så kan vi prata mer om det.
Ha det gött :)
8 okt. 2014 11:14
Hej! Caroline heter jag och är också 20 år. Jag har bokat resa till Thailand den 3:e december och åker hem igen den 16:e januari . Jag åker själv så skulle jättegärna hitta en resekompis! Hör gärna av dig så kan vi prata mer :) på Facebook heter jag Caroline Engberg, står att jag är från Tierp och gått på Högbergsskolan. ;)
8 okt. 2014 11:21
Hej på er! Jag ska backpacka runt i Sydostasien med start i Bangkok den 19 november. Jag kommer också resa själv men möts gärna upp under resans gång om våra vägar skulle korsas och har gärna någon att diskutera resan med. Har ni kommit någon vart med eran planering? Hör gärna av er!
8 okt. 2014 20:28
Hej! Jag är 18 år och ska ner till Thailand i Januari, ska volontärarbeta först för att sedan backpacka runt i Thailand, Vietnam, Bali osv! :) Om du fortfarande är på resande fot då kanske vi kan höras :D
Av Jilback
9 okt. 2014 18:49
Tja vi är 3st kompisar som kommer att åka till Thailand den 9e december och vi tänkte stanna där i en månad sen drar vi vidare. men skulle va kul o möta nån svensk o ta en öl på stranden :)!
9 okt. 2014 19:17
Hej!
Jag har bokat resa ner den 25 oktober men skulle absolut kunna tänka mog mötas upp om våra vägar skulle korsas!
Lägg till mig på Facebook så kan vi ju höras mer där :D Julia Takamäki heter jag, Inte så vidare svårt att hitta ;)
10 okt. 2014 12:44
Tjenare! Jag drar till thailand den 9 nov och möter upp lite vänner längs vägen. Men de e alltid kul me nytt folk. Hojta till om du har lust att träffas där nere. Ja ska till Malaysia efter Thailand. Har redan vart i södra thailand förut, säg till om du behöver info o tips!