Thailand 1 mars. :)

15 jan. 2013 14:30
Visningar: 381
Heeeej! :)
Sveriges mest positiva & glada 22 åring ska nu ge sig ut på sin allra första långresa, All by my self. Jag blir där i 4 veckor och det blir också min första Thailandsresa någonsin..So....wanna join me? :)

Har inga som helst måsten med resan, tänkte ta dagarna som dom kommer men ändå försöka uppleva så mycket som möjligt.

Är en riktig soldyrkare samtidigt som jag även gillar äventyr och spänning.

Så nu hoppas jag att det kanske är någon somvill åka samtidigt från arlanda den 1 mars eller som bara vill mötas upp någonstans i Thailand?

See ya! / Malin Therese
Av Esl
15 jan. 2013 15:17
Hej Malin Therese,
jag är en tjej på 21 som har samma tanke som du... Du kan väl lägga till mig på fb så pratar vi där? :)

Sanne Lund (svartvit bild, skinnjacka, konstig min.... haha)
15 jan. 2013 15:27
Heej, va kul!! :)
Lägg till mig istället, Malin Therese Andersson. Lättare att hitta ;)
23 jan. 2013 10:41
Hej! Jag är på! Är sugen på 2 v i Thailand sol och bad, besökta nån club också, jag är en 23 årig glad tjej som jobbar i butik, vill åka sluter på feb början på mars
4 feb. 2013 23:27
Jag och min tjejkompis åker till Bangkok den 25 februari, stannar där i 5 dagar och sedan är resterande tid (ca 1.5 mån) oskriven :) !! Vi är två hysteriskt roliga & fantastiskt snälla norrländska tjejer som är på vad som helst, oavsett om det är ett äventyr i djungeln, hoppa bungee, paddla kajak ute på havet, upptäcka öar, festa i 2 dagar, ligga och slappa på en öde paradisö.... Vi vet att vi ska ta dykcert så fort vi lämnar Bangkok och även full moon 27 mars, resten återstår att se.

Skriv ett meddelande så kanske vi ses, vi vill hemskt gärna hänga med andra i liknande situation som bara tar dagen som det kommer och gör resan till ett spontant och sjukt roligt äventyr :)
7 feb. 2013 23:07
Herje! Reser fortfarande solo, sugen på att följa med?? :)
Av Empiz
20 feb. 2013 12:33
Jag ar i Thailand nu, nagon som vill motas upp? :)
Av Gosemia
2 mars 2013 14:26
Massa svar här ju. Du eller någon av alla andra som skrivit här vill inte komma t koh lanta? Bor på ett fantastiskt hotell precis på en kilometerlång kritvit sandstrand. Jag kan betala boendet - ändå detsamma för 2 som för 1. Sen kan vi resa vidare å upptäcka öar och annat ?
Av Liljaa
5 mars 2013 20:27
Hej!!

Hur går det, några som kommit iväg?

Jag är otroligt sugen på några veckor i Thailand men dess värre kan ingen av mina vänner komma loss!! Är väldigt lättsam & har sällan tråkigt! :) Någon som fortfarande vill ha sällskap?

/Linda
12 mars 2013 17:58
Hör gärna av er om ni som befinner er i Thailand under perioden 26 mars - slutet på april. Kommer åka ner helt själv och blir första gången!

Mail: (Logga in för att se e-postadress)
Mobil: 076 200 14 31