Tågluffa i Europa Sommaren 2016

12 juni 2016 14:42
Visningar: 46
Hej!

Jag är sugen på att tågluffa i Europa runt v. 27-29. Östeuropa står högt på listan och även Frankrike men kan tänka mig att åka till de flesta ställena.

Lite om mig: Jag är en 23-årig tjej som för tillfället bor i Borås. Jag gillar att träffa nya människor och att resa. Älskar mat och har väldigt nära till skratt!

Hör av er om ni vill haka på :D
14 juni 2016 18:13
Hej! Frida heter jag, 23 år gammal och bor i Kinna. Vad kul med någon som bor i närheten av mig! Jag vill mer än gärna resa i sommar, öppen för förslag på resmål. Hör gärna av dig om du är intresserad😊
MVH Frida
15 juni 2016 09:19
Årets! Jag har alltid velat tågluffa men vänner till mig har alltid haft andra meningar om det. Jag hakar lätt!
15 juni 2016 16:30
Hej! Jag är också sugen! Jag har dock semester först v.29-31. Jag är riktigt sugen på att komma iväg och beroende på hur disponibla du/ni är kanske vi skulle kunna fixa ihop något.

Jag bor i Lund, är 21 år och pluggar till vardags biomedicin. Nu under sommaren jobbar jag i Malmö där jag gör ett forskningsprojekt inom diabetes. Är glad, social och gillar kultur likväl som utekvällar.
Av Karin93
17 juni 2016 20:24
Hej! Kommer tågluffa i en månad i Europa! V26 27 28 29. Kommer tyvärr resa själv delar av de så är du sugen får du ner än gärna hänga på!?