Tågluff!

20 maj 2013 12:41
Visningar: 138
Tänkte köpa ett interrailkort och backpacka i Europa i sommar! Hade tänkt att dra iväg själv eftersom mina polare har jobb osv i sommar. Dock funderar jag på om det inte är roligt att dra iväg tillsammans med någon?

Nåväl, åker den 5 eller 6 juli själv eller inte själv! Är du sugen på att hänga på de tre veckorna jag tänkte vara borta eller vill möta upp mig någonstans eller så, hör av dig :D

Jag är för övrigt en rolig person (hoppas jag) som är galet bra på fest men tycker också om att ligga på en strand och läsa eller hänga runt på museet. Väldigt anpassningsbar alltså. Dock föredrar jag en varierad människa som jag själv!

Ha en bra dag!
Av Nime85
20 maj 2013 16:37
Hallå!

Jag och en annan typ från forumet gör samma resa samma tid och det skulle definitivt vara kul om fler hängde på så att vi blir en liten grupp.

Om du har skype kan du lägga till (Logga in för att se e-postadress) och hoppa in i planeringssamtalen :)
21 maj 2013 17:29
Tjaa!! :D

Jag har planerat att dra iväg på tågluff i snart två år och nu så har flera av de jag tänkt åka med hoppat av pga ekonomiska skäl och jobb. Så just nu är det jag, en kille som heter timmy 25 år och hans kompis rikard som är 26 år (dem två bor i norrköping) och så en kille som heter robin 21 år som bor i piteå!

Jag/vi vill precis som du uppleva kultur, festa, go lite bananananaz, slappa, kanske ta nåt dagsjobb och tjäna en slant eller bara dra runt o se vad som händer :D Jag vill ju jäääättegärna ha med någon tjej i gruppen så om du tycker det låter intressant så kan du väl adda mig på skype?! Pantalaimon92

Hare bäst! //Shanice :)
19 juni 2013 23:45
Hej hade tänkt resa med en vän från belgium men hon har fått förhinder i sista minuten jag har redan bokat interrailbiljetten med början 4/7 natttåg till Berlin . Såg eran diskussion om tågluff och undrar om ni är på g fortfarande ? Isf vad är eran plan ? Maila gärna: (Logga in för att se e-postadress)

Mvh //Anna :)