SYDAMERIKA I VINTER

8 aug. 2013 00:46
Visningar: 161
Hallå! Jag är en tjej på 22 år som planerat att tillsammans med en kompis resa runt i Sydamerika i vinter. Nu ska hon börja plugga i stället men jag är fortfarande sugen. Är väldigt självständig och har inga problem att göra saker på egen hand men det vore kul att ha en resekompis i alla fall en bit på vägen. Drar till Kapstaden 28 oktober och stannar nog runt tio-fjorton dagar. Sedan vill jag upptäcka Brasilien, Peru och Colombia! Om någon har liknande planer eller tips om saker som bör/inte bör ses så är det bara att höra av sig! Jag är social och gillar att göra saker. Vill absolut inte stressa mig igenom resan men inte heller ligga och slappa på en strand. Älskar att dyka och tackar inte nej till en drink även om jag inte är ute efter en partyresa. Vi hörs!:)
12 aug. 2013 17:42
Hej!
Jag är sugen på sydamerika i höst och vill se allt möjligt. Är aktiv av mig och tycker om att göra saker.
Har inte några planer på hur länge jag ska vara borta, beror på hur länge pengarna räcker :) Men kan åka i oktober någon gång.
//Emma
12 aug. 2013 18:58
Hej! Jag tänkte åka över till USA nu i slutet av augusti och stanna på obestämd tid, men sen tar jag mig ner till central- och Sydamerika till senast december. Hade varit kul att slå följe med någon/några åtminstone en bit på vägen, skriv gärna på fejjan så kan vi snacka mer. Jenny von Bonde.
12 aug. 2013 19:19
Hej :)
Ja, det låter jättebra. Vad heter du på FB? Pratade med två andra tjejer som har liknande planer.
Även om en del kanske letar efter nån att resa med medan andra kanske vill mötas upp på vägen och sedan fortsätta själv så kan det ju vara kul att ha kontakt med någon som befinner sig i samma land runt samma tid.
Så om du vill kan jag starta en liten grupp med oss och dom tjejerna på FB så kan vi prata mer där (: