Sri Lanka 3 april-22 maj

2 mars 2016 22:24
Visningar: 28
Hola! Bokade för ett par veckor sedan flyg till Sri Lanka den 3 april, reskompisen ångrade sig och jag känner mig inte så taggad på att befinna mig där i 2 månader (ca) helt allene. Letar efter någon att möta upp där/alternativt resa dit med.

Har en sak jag vill göra där: surfa. Annars är jag ganska open minded, vill mest ba ha det gött och uppleva kul grejer med kul sällskap!
10 mars 2016 06:51
Hej! Min plan är att åka till Sri Lanka 30 april och stanna 2-3 veckor om du vill ha sällskap :D
21 mars 2016 14:46
Hej! Jag åker till Sri Lanka den 30 april från Arlanda. Jag söker också resesällskap då sambon väljer att ta körkort istället. Vill uppleva så mycket jag kan av Sri Lanka. Slår gärna sällskap :)
Av Lizza
5 apr. 2016 17:59 (redigerad)
Hej! Jag har bokat biljett från stockholm till Sri lanka den 29 april till 9 maj och vill besöka teplantage, kolla på djur och natur, surfa, dyka, snorkla, sola och bada och äta god mat. Vill gärna ha sällskap av sköna och spontana människor :)
5 apr. 2016 18:05
tjena, jag slutar jobba 9 april. funderar att resa till antingen Sri Lanka, Filipinerna eller eventuellt bali igen. Men är inte riktigt helt hundra på hur vädret är på dessa platser in en bit på Maj, någon som vet ?