Solsemester Thailand ca 3 veckor

Av Quercus
27 feb. 2014 12:52
Visningar: 252
Hej!
Jag känner mig så fruktansvärt trött på det svenska slaskvädret och vill röra mig mot lite varmare breddgrader. Jag hade tänkt åka den 31 mars och vara borta ca 3 veckor (så mycket jag kan ta ledigt från jobbet). Thailand känns väldigt frestande, men är öppen för förslag. Söker nu ett härligt gäng/person att resa med som känner att sol, bad, lite mysiga utflykter är något som lockar!
Det är bara att hojta till om någon är sugen på att följa med :) Hittar jag ingen resekompis så blir planen att åka dit ensam och hoppas på att man hittar lite sköna människor där nere att hänga med!
Av Quercus
27 feb. 2014 13:01
Kom på att jag glömde skriva att jag hade tänkt mig att bo relativt billigt, nån mysig bungalow vid stranden eller liknande. Med thai priser får man ju ganska bra standard för billig peng så :)
Av Cervoy
27 feb. 2014 16:43
Hej!

Känner verkligen igen mig I det du skriver, vill verkligen åka bort. Jag hade tänkt mig sticka ner till Thailand i slutet av mars jag med, men jag ville väl bo lite dyrare och se lite städer också (Japan ligger bara några timmar bort med flyg, så tänkte dra till Tokyo en helg eller så)

Men vi kanske kan flyga ner/hem tillsammans. Tror inte att du har lust att hänga med en 34åring 24/7, men om vi inte avskyr varandra så kanske vi kan sitta och snacka skit över en matbit lite då och då eller dra ut på nåt kul tillsammans?
4 mars 2014 23:07
Tjabba!
Min plan sträcker sig inte längre än att jag vill till Thailand(Krabi/Phuket områdena) bara jag hittar en skön resekompis. Om jag nu tar mig iväg vilket jag är sjukt sugen på, så hade jag tex. tänk ta mig ut med en grupp människor i kayak och dra på någon klättringstur, snorkla och ägna mig åt sådana grejjer. Sola och relaxa är ju en självklarhet=P
Men känner du eller någon som läser detta att det passar så kan jag lova en awesome resa!

(Logga in för att se e-postadress)
Av Anthoon
5 mars 2014 16:11
Flyger till bangkok 20 mars, stannar där i några dagar sen ca 2,5 vecka på östra öarna, ska dyka på koh tao! ska sen över till khao lak, krabi och koh lipe :) reser ensam så alltid kul att mötas upp :)
6 mars 2014 19:26
Hejsan jag flyger den 28 mars till krabi och sedan vidare till so nang där jag har boende 2 veckor, tänkte utforska öarna däromkring som ska vara väldigt fina. Åker själv så hör av dig om du tänkte åka till det området.