Solresa i juli-augusti

Av Em89
8 maj 2015 23:47
Visningar: 392
Hej! :)

Nu börjar jag bli sugen på att boka in något riktigt kul till sommaren så att man har något att se fram emot. Dessvärre verkar det inte som att någon av mina vänner har möjlighet att följa med på en utlandsresa, men jag tycker det vore trist att spendera hela sommaren i Sverige. Därför tänkte jag se om det finns någon skön tjej/tjejer här som är i samma sits :)

Jag kan åka någon gång mellan 15 juli och 10 augusti. Jag tänker mig en sol&bad-resa. Jag kan tänka mig några festdagar men är inte en sån som orkar festa varje dag, utan tränar gärna och hittar på andra roliga saker. Tycker om att träffa nya människor :)

Jag är öppen för förslag gällande resmål.

/Em :)
9 maj 2015 20:54
Hej! :)

Jag är lite inne på samma spår, skulle vilja åka iväg nånstans när jag har semester v.31-32. Tror det är i början av augusti. Hör av dig om du vill prata mer :)
Av Em89
9 maj 2015 21:47
Citerat från Camisado89:
Hej! :)

Jag är lite inne på samma spår, skulle vilja åka iväg nånstans när jag har semester v.31-32. Tror det är i början av augusti. Hör av dig om du vill prata mer :)
Hej! Vad kul! :) Såg att du skrivit i andra trådar om Ibiza. Har du varit där? Har blivit väldigt nyfiken på det resmålet nämligen. Något som jag tycker skulle vara skitkul är att dra ihop ett tjejgäng och hyra en lägenhet någonstans. Svårt att få ihop men väldigt roligt om man väl får det :)
11 maj 2015 08:06
Hej,

Jag är lite inne på samma spår :) har semester i juli och vill utomlands medan vännerna stannar i Sverige. Är intresserad av att åka till Sardinien men helt klart öppen för andra förslag!
Av Emlu
30 maj 2015 01:28
Hej! Jag är inne på samma spår, kanske en vecka på Ibiza? Är öppen för olika resmål, vill bara väldigt gärna komma iväg till värmen och bada&sola. Behöver inte heller festa varje dag, utan uppskattar sol, bad & träning.

Jag har semester mellan v.28-31 och kan åka närsomhelst under de veckorna. :)
31 maj 2015 23:56
Hej!
Jag skulle verkligen vilja åka till ibiza i sommar! Var där förra sommaren och det var helt fantastisk,dock har inte mina vänner möjlighet att åka. Jag har semester v 30,31 och 32 :)
Hade varit sjuk kul om man fått ihop ett gäng tjejer!
Av Em89
1 juni 2015 08:03
Hej!

Jag pratade med mina vänner förut och då verkade det som att de var på en resa så därför var jag inte så aktiv här. Men nu verkar det som att det är lite tveksamt ändå om de kan åka. Så tänkte iaf att det kunde vara roligt att prata ihop oss och se om vi kan få ihop ett gäng och åka tillsammans :)

Ni som är intresserade får gärna inboxa mig så hittar vi ett annat ställe där vi kan snacka vidare :)
1 juni 2015 20:03
Hejsan! Såg att många redan hade svarat här, men även jag är lite inne på samma sak. Har väl tänkt mig en vecka utomlands, vart spelar egentligen ingen roll, i någon av veckorna 31-32. Tyckte både idén om Ibiza och att få ihop ett gäng och hyra lägenhet lät riktigt kul :) Vi verkar ju redan vara ett gäng som är intresserade också!

/ Jossan
Av Em89
1 juni 2015 20:09
Hej Josefine! :)

Ja det vore ju grymt om man kunde få ihop något! Har kollat lite på resor och det verkar vara rätt höga priser nu. Men jag är en sån som inte ger mig förrän jag hittat det bästa möjliga till bästa priset :)

Verkar som att det billigaste alternativet just nu är Gran canaria om man kollar charter. Övriga Spanien och Grekland verkar vara mycket utsålt eller dyrt. Ena stunden tänker jag att man kan kika
Av Em89
1 juni 2015 20:12
..på lägenheter och boka flyg separat, men andra stunden känns det smidigt att boka charter när flygen ändå är så dyra :)

Jag kan nog tänka mig lite allt möjligt, bara det finns lite att göra på resmålet. Men åker allra helst till Ibiza eller Marbella :)

Skicka gärna meddelande privat så förmedlar jag kontakten mellan oss alla!
1 juni 2015 21:22
Hej, jag helt klart sugen på att hänga på, kan mellan v.29-30, ifall det nu skulle gå bra?
Av Minsan
2 juni 2015 20:09
Hej, jag är också intresserad av en utlandsresa tillsammans med ett gäng istället för att åka ensam. Skickar meddelande!
7 juni 2015 18:29
Jag är också sugen på att åka till Ibiza! ☺️
15 juni 2015 19:07
Jag är också sugen på att hänga med. Hade vart jätte kul om man blev ett gäng :)