SÖKES ett härligt gäng som vill se USA

12 juni 2017 20:34
Visningar: 293
V 30-31 är jag GRYMT sugen på att dra iväg till USA. Vill till bland annat San francisco, Santa Barbara och Los Angeles. Men är öppen för förslag. Är ni sugna, skriv! Så kanske vi kan ordna någon gruppchatt.
12 juni 2017 21:19
Tjena Amanda! Är sjukt sugen på resa, vart spelar egentligen ingen roll men USA har alltid lockat :) Frågan är, har du bara tänkt v30-31?

Är annars en sjukt lättsam kille som tar dagarna lite som de kommer, tar inte allt på för stort allvar. Älskar att träffa nya människor. 25 år gammal, om det är relevant.

Pratar gärna mer om vad du har för plan eller vill göra och se, så kan vi ju se vad som händer? Skriv gärna om det låter intressant.
Medlemmen har tagit bort svaret
13 juni 2017 12:02
Kul att ni är sugna!! V 30-33 har jag semester...så kan tyvärr inte några andra veckor. Så för mig funkar det V 30,31,32 att åka iväg. Men vecka 33 har jag bokat annat:)
Av Waasper
13 juni 2017 13:12
Jag kommer va någonstans i USA v30-31, troligtvis NY eller Miami dock :/
Medlemmen har tagit bort svaret
13 juni 2017 21:46
Citerat från Antons:
Är också väldigt sugen på att dra till USA har aldrig varit där! Är ledig v 29,30,31 så det funkar för mig :)
Är 20 år om det nu spelar roll, har alltid viljat åka till USA speciellt västkusten! Så skriv gärna om det är fler som vill haka på :)
Perfekt! Jag är i kontakt med en annan tjej som oxå är sugen, på messenger. Amanda Magnusson, lägg till mig så kan vi prata där:)
14 juni 2017 03:00 (redigerad)
Sjukt bra resa om highway 1 hade varit öppen. Delar av kuststräckan är tyvärr stängd pga vintern och dess oväder längs med kusten som gjort att vägarna måste renoveras. Jag kanske återvänder till USA under min semester Och hade varit sjukt roligt med ett gött sällskap, hur ser planerna ut?
19 juni 2017 19:18
Är ni sugna på att dra v 30-32 så lägg till mig på facebook! Amanda Magnusson