Söker reskompis för längre tid i Australien

Av Juliaeg
26 aug. 2015 22:22
Visningar: 58
Hej! Jag är en 19-årig tjej från visby som tröttnat på Sverige och vill ut i världen. Jag hade tänkt åka till Australien i oktober och stanna på obestämd tid. Jag är en glad, och väldigt social tjej som är sugen på nya äventyr. Jag hade tänkt jobba i Australien, festa och se vart livet tar mig :D
Av Elin92
27 aug. 2015 04:32
Hejsan :)

Jag är en 23 årig tjej som bor utanför Göteborg. Ska ner till Australien, Sydney på språkresa i november-februari/mars. Har du vägarna förbi Sydney någon gång då hade det vart trevligt att om inte annat säga hej :D

Ha det gött! :)
27 aug. 2015 13:04
Hej! Jag är en snart 21 årig tjej från Örebro som också är sugen på en längre resa till Australien. Vill åka dit i slutet av oktober/ början av november. Jag vill också kombinera resa och jobb och uppleva så mucket som möjligt. Har även tankar på att sen dra vidare till Nya Zealand. Hör gärna av dig på fb så kan vi prata mer, heter Johanna Nygren där. :)
27 aug. 2015 14:20
Heej jag är 20 år och bor i stockholm och har precis samma tankar, är supersugen!!! Men vill ha någon att åka med. Skriv till mig på facebook Saga Bromar om du vill :D
27 aug. 2015 14:48
Hej!

Har precis samma funderingar! Vill spontana som aldrig tidigare och bara njuta av livet. Har tidigare pluggat i USA men eftersom det blir så jäkla dyrt vill jag kunna resa och jobba samtidigt, gärna nu till Australien denna höst. Som person är jag väldigt positiv, social och ja.. de säger jag är trevlig också haha! Lägg gärna till mig på Facebook: Olivia Törner så kan vi snacka mer där :D
27 aug. 2015 16:32
Jag vill också bort från Sverige för att istället ut och resa! Hör bara av er om ni är sugna på att dra :D
8 sep. 2015 17:33
Hej!

Jag kommer till Sydney 9 November och har då inga som helst planer efter 2,5 månader i Asien. Är super sugen på att ta en roadtrip på östkusten och innan eller efter jobba i Sydney eller Melbourne. Hör gärna av er om ni har liknande tankar! :-) Jag skulle vilja surfa, sova under bar himmel, festa, snorkla och bara ta varje dag precis som den kommer!

Heter Julia Bülow på facebook om någon är intresserad :D