Söker reskompis för backpacking i Sydamerika . Avfärd snarast :)

Av Rajden
30 mars 2016 22:44
Visningar: 75
Hej! Jag undrar om det finns någon spontan och pålitlig person som är sugen på att göra äventyr och skapa minnen i Sydamerika. Tänker mig avfärd senast i början av maj!
Är öppen för förslag vad gäller rutt och sevärdheter. Är mest väldigt sugen på att bara se en världsdel jag hört så mycket gott om.

Jag är en glad tjej på 21 år som fått blodad tand för resandet. Kom ganska nyligen hem från en långresa i Asien. Innan dess var jag två månader i Australien.
Medlemmen har tagit bort svaret
3 apr. 2016 13:50
Hej! Jag ska med åka till Sydamerika i början på maj! Tänkt börja i Rio i Brasilien. Har du bokat resa ännu? Lägg till mig på FB om du vill?! Nathalie Liljenkvist
Av Jjennie
3 apr. 2016 22:33
Hej! 22 år och kommer från västkusten! Skulle åkt till Sydamerika i 2 månader ned en annan tjej jag hitta här men hon kan tyvärr inte löngre.. Redan nästa vecka! Så är jätteöppen för förslag men åker gärna snarast ☺️ Vill verkligen äventyra och upptäcka allt möjligt! Vad heter du på Facebook?
Av Karin95
3 apr. 2016 23:01
Hej på er!
Låter spännande jag går också i resetankar till Sydamerika och kan tänka mig åka så fort som möjligt;)
Jag är väldigt enkel av mig har endast den klassiska inkaleden på listan annars är jag helt öppen för förslag!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Claraws
4 apr. 2016 21:49
Hej! Jag är 21 år gammal och bor i Kungsbacka, jag är också sugen på Sydamerika, inga direkta planer, finns så himla mycket som jag vill se och göra! Att backpacka Sydamerika har alltid stått högt på listan och nu känner jag att det är dags! Min plan är att komma iväg i början av maj och förhoppningsvis hittat en reskompis att ha planerat en rutt med innan dess :)
Av Jjennie
4 apr. 2016 21:53
Vad heter ni alla på facebook? Så kan vi lättare prata där och se vad vi kommer fram till! :)
Av Simonn
5 apr. 2016 10:38
Har själv planer på att resa runt i Sydamerika i ett par månader rätt snart. Vore väl kul om man kunde hitta sällskap en del av resan iallafall.
Av Karin95
5 apr. 2016 13:32
Sök på min mail (Logga in för att se e-postadress) på fejan så kommer jag förhoppningsvis upp. Lägg gärna till mig så diskuterar vi resplaner:)
Av Tmalin
5 apr. 2016 19:04
Hej! Jag är 21 år och vill gärna ut och resa i Sydamerika. Har varit i Ecuador ganska många gånger men skulle gärna vilja åka till flera länder i Sydamerika . Jag har inte bokat någon flygbiljett men vill åka runt 12-16 april och sen stanna till mitten av maj. Hör gärna av er helst på Facebook eller på min mail
Malin Tannlund
(Logga in för att se e-postadress)
Av Rajden
6 apr. 2016 13:11
Citerat från Jjennie:
Vad heter ni alla på facebook? Så kan vi lättare prata där och se vad vi kommer fram till! :)
Lisa Rieden :)