Söker reskompis att upptäcka Australien, Nya Zeeland och Asien med!

Av Idalonn
17 sep. 2018 20:22 (redigerad)
Visningar: 248
Hej!

Våren 2019 vill jag ge mig ut på ett äventyr i framförallt Nya Zeeland och Australien men också flera delar i Asien som ex. Thailand. Jag funderar på att jobba där först för att sedan resa runt lite och stanna i några månader.
Mitt mål med resan är framförallt att upptäcka och se så mycket som möjligt, men också att utmana mig själv och växa som person! Surfa och snorkla är något jag måste testa under resan så ett plus om du också gillar det! Hur vi tar oss runt eller bor är inget jag har något krav på, spontant har jag inga problem med!
Jag är en positiv och påhittig person, gillar att träna och framförallt lära känna nya människor. Då mina kompisar har andra planer under våren skulle de vara kul om någon annan skulle vilja haka på detta äventyr, så låter detta intressant så tveka inte att höra av dig så kan vi spåna vidare på detta!! Skriv gärna på instagram där jag heter Ida.lonn så svarar jag nog betydligt snabbar än här!
21 sep. 2018 23:21
Hej Ida! Jag heter Julia och är 19 år och jag har liknande planer som dig.Då jag vill ut en lite längre tid och se och upptäcka så mycket som möjligt och jag är öppen för att testa nya saker och jag är spontan och surfa är nått jag verkligen vill göra och mina kompisar har andra planer och jag vill se mer av världen. 😊
10 okt. 2018 23:29
Hej Ida! Jag heter Hilda och är 19 år gammal. Jag har också planer på att åka iväg under en tid det kommande året och kommer befinna mig i Australien från och med Januari 2019 där jag har tänkt börja min resa. När hade du tänkt åka? Jag kan väldigt gärna tänka mig mötas upp någon gång och resa tillsammans. Mitt stora mål med resan är att ta mig över till Nya Zeeland och upptäcka den vackra miljön. Är du intresserad så hör gärna av dig.
4 jan. 2019 22:08
Hej!
Dina planer låter otroligt intresseväckande från min sida, när har du planerat resa. Jag har tänkt börja resa i september/oktober och vara borta i 3-5 månader beroende på vad man känner för. Jag har också funderat över att först arbeta en period sen resa runt. Australien Nya Zeeland och Sydostasien är var jag också tänkt resa.
Min instagram är filippa_olsson ifall du känner för att höra av dig