Söker resekompis 2017/2018

Av Eellsa
19 juli 2017 21:39 (redigerad)
Visningar: 94
Hej! Är en äventyrsfull tjej på 21 år som är helt galen i att resa men som nu tröttnat ganska rejält på att leta billiga charterresor!

Söker någon spontan och okomplicerad själv som vill hänga med på äventyr när som inom det kommande halvåret. Jag tänker ca 2 månader, australien ligger och lockar i bakhuvudet, men sen är jag inte den som säger nej om livet skulle visa sig vara alldeles för underbart någon annanstans :)

Längtar till sol och värme med härliga dagar på stranden, men ser gärna att du även är öppen för att testa eventuella Jobbmöjligheter, festliv, upptäcka natur och flera platser mm.. ;D

Skriv gärna så kanske vi kan drömma oss iväg lite mer på fb eller liknande!
28 juli 2017 11:56
Hej!
Jag har haft tankarna på samma ställe som du! Är väldigt sugen på att komma iväg igen efter en backpack-resa tidigare i år. Jag är väldigt öppen för att resa men även att hitta något skitjobb som vi kan ta för att sedan leva livet resten av tiden! Hör av dig så kanske vi kan prata mer och få till något nytt äventyr! Jag är också en 21-årig tjej som söker äventyr och nya upplevelser. Är väldigt lättsam, pratglad och spontan. :)
Hör av dig! / Ellinore