söker härliga personer att resa med

8 jan. 2017 20:03
Visningar: 120
Hejsan!

Jag söker 1-5 personer att resa med, helst personer i 20-25års ålder, själv är jag 21år.
Jag vill uppleva så mycket av världen som möjligt, Jag vill göra allt från en road trip i USA, tågluffa runt i Europa, till backpacka i Australien, Nya Zeeland och Thailand. Jag är öppen för olika förslag, och om det så bara är för 1 vecka, 3 månader eller ett halv år. Jag hade tänkt mig nu hösten 2017 eller våren 2018.
Jag vill gärna uppleva så mycket kul som möjligt som varje destination har att erbjuda, men även bara ta det lugnt. Är på att testa nya saker jag aldrig gjort förr. Verkligen leva livet fullt ut.
Så om du är det minsta intresserad är det bara att höra av dig :)

Mvh. en äventyrslysten Tornedaling
9 jan. 2017 07:35
Hej! Jag har liknande planer som dig. Jag har börjat kolla på resor om man ska åka iväg mot hösten eller början av 2018. Men jag tänkt t.ex att åka till USA, Australien, Thailand men jag är öppen för förslag. Eftersom jag tar examen från högskola till sommaren så vill man försöka åka iväg en sväng sen.

Jag är annars en kille som är 24 år, gillar att resa och var början av 2015 i Thailand och reste själv men hade lätt och träffa nytt folk.