Sista minuten och festresor i Sverige!

7 juli 2008 22:13
Visningar: 801
Är en schysst lite smått galen festtokig tjej som söker andra likasinnade tjejer till resor både utomlands och hemma i Sverige i sommar! =)många av mina polare jobbar under sommaren, medans jag vill resa runt mycket i sommar!
Är öppen för förslag på vart och när man ska åka.

Jag är sugen på charter till turkiet, ayia napa, ibiza, eller till något annat bra partyställe! Lite resor runtom i Sverige, tex på västkusten, (typ Strömstad, Smögen, Kungshamn, Grebbestad, Lysekil) Halmstad, Visby, Båstad är jag också sugen på! man kan ju på bo vandrarhem eller om man vill bo billigt så kan man ju bo i tält, stämningen på campingar är ju helt otrolig! Och någon festival skulle inte sitta fel heller!

Sen drar jag till USA i mitten eller slutet på augusti (beror på vädret här hemma) tänkte vara där i 3-6 månader, resa runt på både västkusten och östkusten (typ San Fransisco till LA) sen New York, vidare till Florida, Miami, inte bestämt än vilka ställen jag vill till) söker nån som är sugen på det också!

Så var inte blyga utan hör av er om ni vill på festliga äventyr! =)
11 juli 2008 15:08
Hejsan! En festlig tjej från Karlstad. var i sverige bor du? älskar att resa och festa. hör av dig! kram j