Shopping kompis till London sökes

4 juli 2014 14:15
Visningar: 408
Jag var i London förra våren över en weekend men kände inte att det räkte till, jag hade så mycket mer att se och göra. Jag är så himla trött på Sveriges butiker och vill nu åka iväg igen för att shoppa och även hinna med annat kul. Jag vill lägga runt 500kr på biljetten (mycket bra priser hos ryanair om man bokar i tid). Funderar på att åka i augusti då jag är ledig hela den månaden, hör av dig/er om intresse finns! :)
15 juli 2014 17:33
Hej! Jag älskar London och vill alltid åka dit! Funderade på att åka dit nu i sommar då också. Jag är lika när det kommer till biljettpriser, att inte betala onödigt mycket det vill säga. Jag vill dock göra mer än att shoppa, jag var där i vitras och shoppade BARA. Hör av dig om det låter skoj! :)
Av Rebbi92
23 juli 2014 23:35
Hej! Låter grym! jag är ledig v 33, 34! skulle vara super kul :)
28 juli 2014 13:16
Hej! Låter hur kul som helst! sjukt trött på sverige och är ledig varannan vecka i Augusti.

Hör gärna av dig! Vi kanske blir ett litet tjejshopping-gäng :)
Av Emna
28 juli 2014 17:36
Fortfarande sugna på att åka? Jag är också taggad på shopping i London (bodde där under ett år, så vet lite småställen att gå till när man inte shoppar! (restaurang, barer mm).

Hör av er! :)
Av Sfs
2 aug. 2014 23:21
Hej!
Hittade den här tråden o undrar om det fortfarande är aktuellt. Jag har själv tänkt i liknande banor.
Var själv i London förra året i några dagar, men det var alldeles för kort.
Så shoppa, se stan o ha lite kul verkar Nice!
9 aug. 2014 16:23
Vi har pratat lite om det och jag är i alla fall fortfarande på! :D
19 aug. 2014 19:05
Citerat från Emmiesan:
Jag var i London förra våren över en weekend men kände inte att det räkte till, jag hade så mycket mer att se och göra. Jag är så himla trött på Sveriges butiker och vill nu åka iväg igen för att shoppa och även hinna med annat kul. Jag vill lägga runt 500kr på biljetten (mycket bra priser hos ryanair om man bokar i tid). Funderar på att åka i augusti då jag är ledig hela den månaden, hör av dig/er om intresse finns! :)
Hej!
Är d fortf aktuellt m shoppingresan?
Av Linnrh
23 aug. 2014 10:56
Jag tycker det vore askul att göra en shoppingresa till London någon gång i höst! Skriv i pm om ni vill planera något