Ryanair

Av Ninnja
17 aug. 2016 11:33
Visningar: 444
Hej. Någon som har erfarenhet av att flyga med ryanair i år? Första gången för oss och är lite nervös..😐åker till nerja 1e sept-27sept. Välförtjänt semester. Undrar mest över om man får ha cigarett limpor och hur många i det incheckade bagaget? Något annat man bör tänka på när det gäller bagaget?? Tacksam för snabba svar😉
Av Birgere
17 aug. 2016 13:56
Frågan har väl inget direkt med Ryan air att göra.....
Men du får ta med dig så mycket cigg som du behöver under förutsättning du köpt dom i Sverige. Men är inte sådant lite billigare där nere?
Av Ninnja
17 aug. 2016 14:58
Hej. Gäller det alla flygbolag? Ryanair verkar vara lite hprdare med allt. Dem har nämligen inte mina cigg utomlands va jag vet..haha.
17 aug. 2016 15:34
Citerat från Ninnja:
Hej. Gäller det alla flygbolag? Ryanair verkar vara lite hprdare med allt. Dem har nämligen inte mina cigg utomlands va jag vet..haha.
Flygbolag styr inte över tullreglerna.
Glöm inte att checka in hemifrån, det kostar skjortan att göra det på flygplatsen.
Av Ninnja
17 aug. 2016 16:05
Citerat från Worldofmarie:
Citerat från Ninnja:

Hej. Gäller det alla flygbolag? Ryanair verkar vara lite hprdare med allt. Dem har nämligen inte mina cigg utomlands va jag vet..haha.

Visa mer
Flygbolag styr inte över tullreglerna.
Glöm inte att checka in hemifrån, det kostar skjortan att göra det på flygplatsen.
Nä det är ju klart. Jo ska checka in hemifrån.