Rundresa i Asien 7 April till 22 Maj

8 mars 2014 21:48
Visningar: 149
Hej alla glada!

Jag åker till Bangkok den 7e April. Vart jag sedan tar vägen får ödet utvisa. Är det några fler härliga människor som kommer befinna sig i Thailand, Filippinerna, Vietnam eller Kambodja mellan 7 april och 22 maj?

Kram

Elleonore
9 mars 2014 19:41
Hej på dig!

Är du ute och reser just nu eller kommer du åka från Sverige och komma fram 7 april?

Kram!!
9 mars 2014 20:19
Hej!

Jag sitter just nu hemma i vårsolen i Stockholm. Jag kommer åka från Sverige den 7 april.
Önskar att jag var ute och reste nu. När skall du åka och vart?

Kram
9 mars 2014 21:16
Jag är väldigt öppen på vart och när jag ska åka. De enda jag vet är att jag vill till Asien och inte åka själv! :)
9 mars 2014 21:51
Ah, jag förstår. Härligt. Man skall vara flexibel och spontan.

Jag har landat lite i tanken på att åka själv om jag inte hittar sällskap. Det är lite av en skräckblandad förtjusning. Men vill du åka samtidigt eller iaf mötas upp under en del av resa så skulle jag bli jätteglad!

Jag har redan besökt Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao så tänkte skippa dem denna gången. Planen är att åka från Bangkok till Koh Chang. Sedan över till Kambodja och Vietnam, vidare till Hongkong och avsluta på Filippinerna. Men jag tycker det verkar lite läskigt att åka in i Vietnam och Kambodja själv :/
9 mars 2014 22:09
Om du skulle vilja ha sällskap hela vägen så är jag mer än på!! Dina resmål intresserat mig allihopa faktiskt. Inte tänkt på Hongkong och Vietnam innan men det vore riktigt kul.

Har du bokat något flyg än?
19 mars 2014 09:32
Hej,

ursäkta sent svar, Jag sitter mitt uppe i hektiskt tentaplugg och har därför glömt bort att svara.

Jag har bokat flyg till Bangkok den 7e april. När tänkte du åka ned?
Av Jess93
24 mars 2014 10:46
Heej! Jag är just nu i Kambodja och skulle tycka det var jätte kul att möta upp några någonstans. Ni har inte funderat på att kanske åka till Laos efter thailand ? :D Sen vill jag gärna till filippinerna men Vietnam kommer jag nog redan hunnit med innan ni är klara med thai :)
24 mars 2014 11:17
Hej!

Jag skulle gärna åka in i Laos. Vill ju dock in i Kambodja och Vietnam också. Jag tänkte även åka till Filippinerna så vi kanske kan mötas där? Jag har inga direkta planer på att stanna i Thailand överdrivet länge då jag redan varit i Thailand i 1 månad 2009.

Hur är Kambodja?
Av Jess93
24 mars 2014 11:31
Lägger till dig på fb istället så kan vi snacka där! :)
Av Liiisas
25 apr. 2014 14:02
Hej! Jag undrar lite vart du befinner dig nu? Jag är i Thailand hur nu och reser runt med en vän men hon åker hem den 2/5 och då funderar jag på att stanna själv. Jag tänkte resa runt till ca 20 maj och är sugen på lite sällskap. Skulle kunna tänka mig att åka till Kambodja och ankorwat samt ev ta dykcert någon stans annars är jag öppen för förslag, kanske vi kan ses? :)
Av Eino
28 apr. 2014 12:08
Hej
Jag är på Bali nu men lämnar Bali 1 Maj och reser till Singapore och den 4 Maj reser jag till Maldiverna i 1-2 veckor efter det kanske det blir Sri Lanka :)
Känns det intressant hör gärna av dig :) 
FB : Michael Eino Wäyrynen

mvh Micke