Road trip USA

Av Emeli90
6 feb. 2016 18:28
Visningar: 47
Vi är två tjejer i 25-års åldern som letar nån mer som vill hänga med till staterna och köra road trip från SAN fran ner till LA. Vi tänker också ev att dra inom vegas och kanske kanske avsluta med hawaii. Räknar 3-4 veckor runt september.
Av Niru
15 feb. 2016 13:18
Hej! Det där låter som min plan jag burit på ett tag nu. Låter väldigt intressant faktiskt! Har fått smak för resandet på äldre dagar och en roadtrip i staterna är ju obligatorisk! mvh Nicklas 26
18 feb. 2016 15:35
åh vad synd ni ska sticka i sep. vi är nämligen två, 24 och 25 som ska åka iväg i maj :/ hade ju varit så kul om man var fler.
Av Sarar22
20 feb. 2016 14:35
Hej! Hade varit så kul att hänga på. Är dock inte helt säker på hur det ser ut med jobb och om jag får ledigt, vet det först i maj/juni! När hade ni tänkte boka? :)
Av Adrift
21 feb. 2016 13:18
Har åkt den sträckan innan som en del av en väldigt stor roadtrip 2013. Vi korsade USA från Miami till SAN och av allt vi upplevde då var detta det bästa och något jag gärna vill tillbaks till och se ännu mer av. Hawaii är ett måste för mig att komma till också. Hade varit väldigt kul att haka på :) om du är intresserad kan du lägga till mig på fb, heter Lowe Smed. Oavsett så kan jag garantera er den grym resa! Det bästa av USA enligt mig :)
27 feb. 2016 11:12
Låter som en dröm. Jag är ev intresserad av att hänga med er. Vart bor ni? Vore nice att träffas, ev planerar och se om man klickar eller inte då det inte blir så kul att resa med någon som man inte klickar med.
28 feb. 2016 08:44
Hej! Så kul detta var typ precis vad jag letade efter:) Hade tånkt göra den resan men sen åka tillbaks till LA och stanna där ett tag! /Caroline 21
Av Niru
20 apr. 2016 19:51
Lyfter den här tråden lite. Det verkar ju finnas några intresserade iaf.
Lägg till mig på fejjan^^ den som vill så startar vi en chattgrupp :)
21 apr. 2016 02:31
Låter sjukt bra. Jag hänger gärna med. Har alltid velat göra något liknande. Hade jätte gärna rest runt i några månader. Adda mig så kan vi ju snacka mer. Alexander Haraldsson