Ridresa - långritt sommaren 2017

Av Tessl
4 mars 2017 19:17
Visningar: 193
Hej! Söker ridkunnigt resesällskap till en långritt utomlands i sommar, ca 1-2 veckor. Jag är öppen för förslag på resor så länge som de innehåller fina naturupplevelser och lite äventyr.
Någon mer intresserad? :)
25 mars 2017 13:50
Hej! Ja, jag vill väldigt gärna göra en sån resa! Jag är också öppen för olika alternativ och är precis som du inne på att det viktigaste är fin natur och att det händer lite. Har du bestämt något än?
/Jeanette
26 mars 2017 20:21
Skulle någon av er i tråden kunna tänka er Island i sommar? Att uppleva naturen där tillsamans med dom fantastiska islandshästarna :-)
28 mars 2017 01:03
Ja, verkligen. Fast är nog mer sugen på typ Sydafrika. Någon som är inne på det?
Citerat från Jagjenny:
Skulle någon av er i tråden kunna tänka er Island i sommar? Att uppleva naturen där tillsamans med dom fantastiska islandshästarna :-)
29 mars 2017 11:17
Citerat från Madjeany:
Ja, verkligen. Fast är nog mer sugen på typ Sydafrika. Någon som är inne på det?
Citerat från Jagjenny:
Skulle någon av er i tråden kunna tänka er Island i sommar? Att uppleva naturen där tillsamans med dom fantastiska islandshästarna :-)
Det e verkligen Island jag längtar till o gjort så länge så det e dit jag vill åka i sommar 😃.
15 apr. 2017 13:43
Jag är jättesugen på en ridresa i sommar. Någon av er som bokat? :)
15 apr. 2017 18:41
Citerat från Sarahtuh:
Jag är jättesugen på en ridresa i sommar. Någon av er som bokat? :)
Jag o 2 andra planerar resa till Island i Juli ... Hör gärna av dig på fb så kan vi prata mer där :)
Fb: Jenny Kristina Nissen

Med vänlig hälsning Jenny