Resvän till Asien, Australien, USA till senhöst/vinter!

25 juli 2013 09:25
Visningar: 139
Hej!

Har skrvit på forumet förr, men det visade sig tyvärr att många jag pratade med ville åka till andra ställen och/eller väldigt tidigt. Jag kommer som tidigast iväg i november. I och för sig kan man mötas upp, men det förutsätter att man är i samma världsdel. ;)

Heter Caroline - kallas Carro - och är 21 år gammal. Bor i Stockholm men kommer från Enköping från början. Älskar att resa, men har aldrig varit på en resa längre än 3 veckor - och detta är någonting jag skulle vilja göra medan jag kan. En lååååångresa.

Är mest intresserad av Asien och Australien, och att åka i höst/vinter. Är också intresserad av att åka till ett annat land och studera. Kanske språket, eller ja, historian. Har också varit inne på att åka till USA och plugga på college där en termin eller två. Typ Santa Barbara. Så det är också intressant.

Som person är jag väldigt lätt att ha att göra med. Är sällan sur och försöker alltid vara positiv (lte klyshigt, men sant). Pratar mycket och lyssnar än hellre. Är väldigt nyfiken på människor och platser i det stora hela.

Hör av er om ni är i samma tankebanor!

/Carro
25 juli 2013 11:23
Carro! Lägg till mig på facebook; Michelle Månsson. Vi är ett par stycken nu som håller på att prata ihop oss! Haka på om du är seriös och vill med till Asien och Australien :)

Kram!
25 juli 2013 19:29
Hej carro! Låter som att vi tänker likadant! Jag vill också resa till asien & kanske australien, dock helst vid årsskiftet, men ingen anna jag fått kontakt med här vill heller åka så sent. Hade varit kul att snacka lite & se om vi kanske kan åka tillsammans :)

Mvh Tedde
28 juli 2013 21:44
Hej ! Jag tror vi är ute efter ungefär samma saker! Det här är jätte intressant!
Jag hade planer att åka med en vän till nya zeeland och australien, vi funderade på USA med, vill så gärna plugga collage där med, var där för 3 år sedan och pluggade ett high school år:) Min vän har dock dragit sig ur nu så nu letar jag efter en annan reskompis!
Hör gärna av dig, Josephine Qvist på Facebook! eller (Logga in för att se e-postadress)

Kramar :)