Reskompis till Thailand!

22 juli 2014 21:08
Visningar: 343
Hej! Jag är en tjej på 21 år som nu i november vill åka ner till Thailand och vara där ca 4 månader. Tänkte ta ett flyg ner till bangkok och sedan åka dit jag känner för, leva billigt och bara ta dagen som den kommer. Älskar att festa och hitta på sjuka saker, klättra i berg eller bara ligga på en strand.

Söker nu resesällskap så är ni sugna så är det bara att höra av er!
Av Eriknym
10 aug. 2014 21:18
Hej!
Jag är en kille på 20 år och jag har bokat en resa till Bangkok i mitten av november. Har tänkt mig att resa runt i Thailand cirka 1,5-2 månader för att senare resa vidare i Sydostasien. I Februari går resan vidare till Australien. Jag vill leva billigt, upptäcka nya platser, sola, bada, och ha det riktigt skoj. Jag reser själv och är därför intresserad av att så sällskap men andra under resans gång. Hur tycker du det låter? Finns på facebook, Erik Nymo!
Av Juliaps
14 aug. 2014 20:57
Hej
Julia heter jag, blir 22 nästa vecka!
Jag tänkte backpacka i Thailand med start runt 20 okt.
Gillar också att hitta på saker, vill testa på forsränning, mountainbike, dyka och surfa. så klart jobba på brännan med en drink i handen också ;)

Hör gärna av dig
(Logga in för att se e-postadress)
15 aug. 2014 00:48
Hej! Jag är en tjej på 20 år som är dödssugen på att dra till asien i vinter och resa runt och bara leva gött! Kommer troligtvis resa med min bror på 22 år, och tanken är att kicka igång resan med 3 veckors surfcamp på Bali, och sedan fortsätta resan därifrån vidare på bali, och sedan till ev Vietnam, Filippinerna, malaysia, ja dit vi känner för helt enkelt! Och vi är sugna på att möta upp fler härliga människor på resan för att helt enkelt bli ett skönt resande gäng! Avresa blir troligtvis tidigast i december då en någorlunda reskassa måste knegas ihop först :)

Vem är sugen? Skriv!
8 sep. 2014 14:27
Hej va kul att ni också ska iväg, adda mig på fb svarar där fortare (lisette enander) så får vi styra upp och mötas nånstans :D