Reskompis till Italien/Frankrike/portugal/tyskland m.m

Av Mia91
11 juni 2017 16:22
Visningar: 123
Jag är en 25årig glad tjej som älskar att resa. Jag är positiv och aktiv och gillar att göra saker. Jag föredrar att shoppa, upptäcka nya platser och gå runt när jag reser. Jag gillar att se nya ställen och upptäcka kulturen. Jag föredrar att vara aktiv och se mycket platser och ägna mig åt aktiviteter när jag reser; gå runt och undersöka platsen.

Jag söker en kvinnlig reskompis som också föredrar att vara aktiv och se saker och inte enbart ligga på stranden hela dagarna. (det är skönt att slappa litegrann men mest gillar jag att uppleva när jag reser)

Jag är öppen för olika resmål. exempelvis: Italien, Frankrike, Portugal, Tyskland m.m (något av dem t.e.x)

Det viktiga är att biljetterna är billiga eftersom jag vill ha råd till fler resor senare. :)

Jag skulle kunna resa 5augusti till italien exempelvis eller någon annan gång i Augusti eller September är tanken.

Jag bor i Stockholm
11 juni 2017 17:50
Hej. Jag tänker i samma banor, dock skulle jag vilja ge mig iväg i början av augusti. Italien och Portugal är väldigt lockande. Älskar att träffa nya människor och upptäcka. :)/ johanna
12 juli 2017 18:26
hej jag är precis som du sugen på att resa i augusti och på en aktiv semester. Jag kan tänka mig att resa runt lite så man får se olika platser o kanske olika länder med. Har du bokat något än?
Medlemmen har tagit bort svaret