Reskompis till Australienresa...

10 juli 2006 20:32
Visningar: 548
Är en glad och social gotländska som går i planerna att dra iväg till Australien i höst.
Tänkte va backpacker med en kompis men hon nyligen hoppat av. Jag vill åka ändå så letar nu efter fler som ska till Australien i höst! Vill du bli min reskompis? Vill du bli min vän? ja vi får se vad som händer och sker... så har du planer eller tankar o sånt så hör gärna av dig... jag bor i Stockholm så hade varit bra om du bodde i närheten.

Mejla mig på annicahansson@stockholm.se
Av Ozzie06
20 juli 2006 16:57
Hej Annica!
Jag en ressugen kille på 29 år. Jag har varit i Australien förut (nov-00 till feb01) Jag vill jätte gärna åka ner igen men har ingen att åka med. Såg din annons så jag tänkte att jag skriver.
Hur skulle du vilja ta dej fram där nere? Vad skulle du vilja göra/upptäcka?
Jag har dykt i stora barriär revet och klättrat på Ayers rock.
När i höst skulle du vilja åka?
Jag bor i Järfälla, ca 2 mil väster om Sthlm.
Hör gärna av dej// Mvh, Jari
Av Aph
25 juli 2006 07:49
Hej
jag är själv påväg till Australein och kan tipsa om denna resbyrå å resväg som jag tänker hänga på i oktober. En 20-22dgr resa från Cairns och söderöver. Jag har aldrig åkt med Intrepidtravel men kompisar har och dom är nöjda. Jag åker prel till Sydney 7/10 och hänger på Intrepid den 15-16/10 från Cairns. Låter det intressant häng på.

http://www.intrepidtravel.com/destination.php?region=australia

/anders
26 juli 2006 08:56
Sitter väl ungefär i samma sits som du. Hade du tänkt att jobba mest eller vad är själva syftet med resan? Speciella ställen du vill till?

Tänkte också dra i höst. Antingen en kort, eller längre period.

Vi hörs!

mvh Anders
Av Zottele
4 okt. 2006 11:47
Hej hej
Såg ditt inlägg. har du åkt redan eller är du fortfarande på g?:) Jag är grymt sugen på att åka men miste precis min reskompis jag också nyss. Jag bor tyvär inte i Sthlm utan i Bollnäs det är ca 30 mil norr om Sthlm.
Hör gärna av dig så kan vi prata mer om du är intresserad.

Mvh // Johanna