Reskompis till Asien jan-mar 2013

25 sep. 2012 22:49
Visningar: 206
Tänkte resa till Asien i vinter men har ingen som kan följa med..Vietnam, Indien, Thailand? Öppen för förslag!

Någon som är sugen?

Är en glad, skön, okomplicerad kille på 28 år från Umeå som just nu jobbar ihop lite respengar i Nordnorge.

Hør gärna av dig! Ung som gammal, kille eller tjej.
/Jens
Av Nalle82
26 sep. 2012 21:14
Hej

Jag kommer vara i Asien från 18 december fram till 18 januari. Vet inte om du är intresserad av att ha en följeslagare för de dagarna i januari men om du är så möter jag gärna upp!

Hälsningar Nalin
2 okt. 2012 00:29
Hej!

Jag tycker detta låter intressant! har själv gått med samma tankar och samma problem- ingen som jag kan åka med.
kanske kan vi slå våra huvuden ihop och se ifall det skulle kunna resultera i något :)
Av Jaoalle
2 okt. 2012 17:36
Asien är ju bara för världsbäst, försöker åka så ofta jag kan. Får se om vi åker denna vinter, isf kanske vi kan mötas upp flera stycken?

Vill ni kika på våra äventyr samlar jag allt på en blogg, har precis släppt en liten teaser från den kommande kortfilmen från Vietnam

http://asienresor.blogspot.se
Av Exotica
2 okt. 2012 20:34
Hej där!
Jag är absolut sugen på asien! helst Indien för min del, men såklart även vietnam och thailand även om jag varit där 2 ggr. Kan du åka tidigare än januari? Hur länge tänkte du vara borta? Jag är 25 år och bor i Sthlm.
:) /Sandra