reskompis. kom med förslag

Av Lella27
30 aug. 2017 22:33
Visningar: 212
Hej

Är en tjej på 38, men känner mig som 26.
Vill hitta någon som vill med på en vecka till ett varmt land eller kanske en storstad.

Vart vill ni resa? :)
Av Karra08
31 aug. 2017 08:21
Hej! Karwan heter jag o är en trevlig, snäll kille på 33år. Jag bor i Motala o kör buss o ambulans i stan. Jag har inte haft någon semester i år o har svårt nu hitta någon som vill åka med mig utomlands. Om du är intresserad kan vi kanske åka ihop som kompisar. Mvh Karwan
31 aug. 2017 13:39
Hej jag är 35 år, jag skulle kunna tänka mig både storstad och varmt land. Är ganska enkel och lättsam som person, gillar att upptäcka nya saker. Jag kan tänka mig södra europa.

Hälsningar Sandra
Av Karra08
31 aug. 2017 15:37
Hej! Kul att du visade intresse!Låter väldigt intressant, tror vi skulle ha kul ihop. Mig spelar det ingen roll vart vi åker, bara jag kommer iväg, byter miljö, men en solsemester helst. Jag är riktigt trött efter sommarn, har jobbat hela. Men du får jättegärna höra av dig till mig på 073-0510809 som är mitt fasta mobil nr, så kanske vi kan gå vidare därifrån. Mvh
Av Lella27
14 sep. 2017 00:10
Citerat från Sandra82:
Hej jag är 35 år, jag skulle kunna tänka mig både storstad och varmt land. Är ganska enkel och lättsam som person, gillar att upptäcka nya saker. Jag kan tänka mig södra europa.

Hälsningar Sandra
hej
Har du åkt med en främling förut?
Erfarenheter av det?
Hur snart varsel kan du åka på?
Av Karra08
15 sep. 2017 11:34
Hej! Nej jag har aldrig gjort det, tycker det skulle vara roligt oc spännande om man gör det. Jag är bara ute efter resesällskap inget annat, därför spelar ingen roll om det är kille eller tjej, jag vill bara ha kul.Jag ska på semester 9 oktober till 29:e.. För mig spelar det ingen roll vart jag åker, bara man kommer bort, byter miljö. Om det låter intressant får du gärna höra av dig. Mvh trevlig helg.
Av Linaf
17 sep. 2017 13:08
Hej lella!
Söker du fortfarande reskompis? Och när hade du tänkt åka?

Mvh Lina.