Reskompis Asien oktober

24 sep. 2015 23:52
Visningar: 32
Hej!

Jag tänker spontant ge mig ut och resa i början/mitten på oktober och hade tänkt mig ca 3 veckor i ett relativt billigt asiatiskt land. Helst inte Thailand då jag varit där tidigare. Så kanske Vietnamn eller Kambodja eller något av det närliggande länderna vore något att pröva.

Vill dock inte åka själv så är det någon som går i samma tankar så hör av er. Jag själv är lättsam och social så är du glad och trevlig och vill ut och resa så är det bara att skriva. Ni kan också skriva till mig på Facebook. Markus Timander heter jag och det finns bara en så det ska nog inte vara något problem att hitta :)

Med vänlig hälsning

Markus Timander
25 sep. 2015 18:14
Hejsan! Erika heter jag från Skåne! Jag är en tjej som älskar o resa och äventyra. Kom hem från 4 månaders backpacking i Nya Zeeland och Australien i maj nu vill jag iväg igen! 😃😃
Jag har bokat enkel flygbiljett till Kuala Lumpur i Malaysia den 13 oktober! Tänkte mig resa fram till jul ungefär och tanken är väl Malaysia, Kambodja, Vietnam, Filippinerna och avsluta med ett par veckor i Thailand. Men planerna kan självklart ändras, jag är öppen för förslag!! Nu söker jag också en resekompis så hör av dig om du tycker min plan verkar intressant!
25 sep. 2015 19:08
Hej!

Jag tycker det låter intressant med dina resplaner. Skulle vi kunna fortsätta chatta på Facebook istället? Lättsammare tycker jag. Markus Timander heter jag där :)
27 sep. 2015 23:21
Hej där! Thailand är en klar favorit. Var där i somras men vill tillbaka runt vinter igen :)
29 sep. 2015 14:00
Bara att höra av dig om du bestämmer dig för att boka en resa Adde_man :D
29 sep. 2015 21:30
Kul! Kan åka iväg ca två veckor. Sist reste man runt på frm ställen o var på en ö två dagar. Vad lockar dig mest? Party, upptäcktsfärder, slappa eller alltihop?:)
30 sep. 2015 00:01
Allt är ju kul äventyr, aktiviteter osv.
Men denna resa är mest för att slappa och komma bort några veckor, byta miljö och träffa nytt härligt folk för min del :) själv då?