Resesällskap Australien/Nya Zeeland till årsskiftet

Av Vienna
4 juni 2014 22:35
Visningar: 259
Hejsan! En tjej på 22 år som har planer på att ta ett WH i Australien till vintern. Hade varit kul med lite sällskap, även om man kanske inte behöver följas åt under hela resan! Jag är resevan och har backpackat och rest mycket, även om jag är rätt ung.
Jag söker tjej eller kille som vill smida reseplaner med mig! Helst någon runt 25, då jag själv trivs bäst i lite äldre sällskap. Och plus om du är från Göteborg eftersom det blir lättare med reseplanerna då :)
9 juni 2014 10:33
Hej!
Jag är också riktigt sugen på att åka till Australien. Har varit där på mitt första visum och nu vill jag tillbaka och göra allt jag inte hann med sist :) Jag är lite inne på att skaffa en bil och upptäcka landet den vägen men är öppen för förslag, vill helst undvika backpackerstråket då jag inte är så intresserad av att festa sju dagar i veckan... Jag är 24 och bor i Göteborg förresten;) Skriv gärna på fb och du har lust att prata lite reseplaner:) Siri Hultman (tror att jag är den enda). Cheers!
Av Bijin
10 juni 2014 18:34
Jag åker faktiskt ner till Brisbane på ett WH idag! Hör gärna av er om ni tänker att ni har vägarna förbi! Hade varit superkul! Jag hade väldigt gärna velat se både Sydney och Cairns. Sedan är jag 27 så är heller inte inne på att festa sju dagar i veckan. Dem dagarna var förbi för längesen ;)
31 juli 2014 13:17
Hej på er! Låter som att ni är inne på lite samma planer som mig. Jag skulle vilja åka ner nu i höst/vinter och stanna 3-6 månader beroende på om jag tar ett wh eller inte. Är inte heller jättesugen på att åka på en 24/7 partyresa då det känns som att den tiden är lite över för mig.

Lägg gärna till mig, Stina Storm Åström på fb om ni vill snacka vidare :)
25 aug. 2014 11:59
Hej alla! Jag är 25 och bor i Borås, kommer åka ner till Australien på ett working holiday visa från Sydostasien i början på året, tänker mig Queenslandområdet! Hade varit kul att möta upp några!