Resekompis till Australien i höst?

23 juli 2010 11:34
Visningar: 550
Hejhopp!

Mitt namn är Amanda och jag är en 20-årig tjej som söker efter en reseko pis/resekompisar till Australien typ i september.
Mina planer är fixa jobba där, men även se och upptäcka Australien i samma stund. Så förmodligen blir det att stanna där under en länge tid, ca 1 år. Jag är en tjej som vill se och lära det mesta. Älskar nya utmaningar och hittar gärna på nya saker. Är det någon som vill hänka på?
25 juli 2010 20:43
Hej!!

Jag har precis samma plan som dig inför hösten. Men saknar resekompis. Jag hänger gärna på! Jag heter Nathalie och är 21. Hör av dig om du vill!

(Logga in för att se e-postadress)
27 juli 2010 01:21
Hej! Låter verkligen som en häftig utmaning du kommer att få uppleva :) . Var någonstans i Australien ska du åka till ? Har du bokat biljett än ? Är grymt sugen på att göra en liknande resa men vet inte än om September är en passande månad för mig att resa. Ciao
6 aug. 2010 19:55
Härligt! Det verkar så jävla nice att åka dit. Jobba där och se sig om kring!
Jag har inte bestämt mig än vart jag vill åka i Australien. Det spelar egentligen ingen roll för mig bara jag kommit dit på ett eller annat sätt. Vill som sagt inte åka själv..

Hör gärna av er ; (Logga in för att se e-postadress)
Av Tovsan
6 aug. 2010 20:46
Låter sjukt härligt. Jag har inga framtidsplaner alls, förutom att jag ska utomlands med familjen 17 dec. Men jag är lätt på att resa framtill dess, bara man kan fixa sig ett jobb för jag har nog inte råd att bara leva livet i 3-4 månader ;) (Logga in för att se e-postadress)
13 aug. 2010 13:37
Jag åker lilla Australien resan ( Melbourne - cairns ) med start i mitten av spetember 3 månader fram.. Hör av er om nån är sugen!
13 aug. 2010 15:11
jamen fan vad trevligt.. det är ju dit jag också vill åka.. vad ska du göra där? jobba i tre månader eller?
19 aug. 2010 19:03
hej allihop!

Jonas heter jag. 22 år gammal. jag ska 5 veckor till australien med start 9e november. jag ska åka runt på östkusten tänkte jag. hade varit skitskoj att träffa folk där nere
25 aug. 2010 19:58
Hej!

Jag heter Annie, är 21 år och har percis samma planer men det är som sagt jätte svårt att hitta en resekompis här då alla har andra planer. Men jag tänkte åka till Sydney eller melbuorn till en början och söka jobb. Sen får jag se vad som händer, tar en sak i taget, självklart blir det en del resande och äventyr! :)

Hör gärna av er om ni har samma planer! (Logga in för att se e-postadress)
25 aug. 2010 20:15
hej annie. när har du tänkt sticka iväg?
25 aug. 2010 20:21
Jag tänkte i oktober någonting? eller slutet av september :)
25 aug. 2010 20:25
jag la till dig på msn. det är lite smidigare där:)
Av Ozman
7 sep. 2010 22:47
Jag och en polare drar ner till Melbourne om två veckor och har ungefär samma planer som alla ni andra. Vill ni mötas där nere och kanske hitta på nåt kan ni mejla mig!

(Logga in för att se e-postadress)
Av Lote
8 sep. 2010 09:14
Hej!

Vi är fyra tjejer mellan 19-23 år som åker ner till Sydney för att jobba den 27/10. Efter ett par månader kommer vi nog att åka runt i Australien och sedan vidare ut i världen=) Hade varit jättekul om vi blev fler!

Hör av er: (Logga in för att se e-postadress)
12 sep. 2010 11:40
Hej!!! Jag heter Jenny och är snart 20, är sjukt sugen på att åka ut och resa. Dock vill jag inte åka förens januari och tänkte kolla om du du/ni är kvar i Australien då. I så fall skulle jag jättegärna komma och möta upp er. Hör av dig, min mail är (Logga in för att se e-postadress) eller på facebook!!

Jennny
Av Jooanna
2 okt. 2010 09:47
Hej hopp . Jag heter Joanna och är 20 år och bor redan i Sydney . Har redan varit här sedan februari men vill se mer ! Kom hit för att bo med släkt och fick snabbt jobb . Men sedan stannade allt där och under 8 månader har jag endast jobbat och inte sett eller upplevt något . Pga. att jag kom hit själv , inte har en svensk brytning (då min far kommer härifrån) och bor med släkt har jag haft svårt att hitta folk att umgås med . Åker hem igen i slutet av januari och vill gärna innan dess uppleva den roliga sidan av Australien men vill självklart inte göra det ensam . Någon som har plats i gänget hör gärna av er ! (Logga in för att se e-postadress)