Resekompis till Asien i höst/vinter

17 sep. 2015 19:18
Visningar: 38
Hej jag är en tjej på 23 år som bor i Kalmar. Har varit sugen nu ett tag att dra iväg på en längre resa med en glad och rolig person/personer som gillar upptäcka nya ställen, fest och träffa nytt folk. Har ännu inte planerat så mycket så är öppen för förslag.
vid intresse lägg till mig på facebook https://www.facebook.com/LindaKarlzson/about?section=work
Av Stmpe
19 sep. 2015 15:16
Det gör du helt rätt i.. Jag ska åka 12 nov - 12 februari helt själv :) första gången i Asien så lite scary. Ska starta i patong beach i Phuket de första 3 veckorna- bara boende bokat för dom veckorna.. Sen åker man lite vart man känner för beroende på folk man träffar osv! Roligt att ha nåt att se fram emot =)
20 sep. 2015 23:12
Länken funkar ej och hittar dig inte på fb? Lägg till mig Elin Aller :)
21 sep. 2015 00:13
Hej,

Jag är också lite sugen på Asien. Är lite inne på Turkmenistan och Kazakhstan. Nån som är på?
25 sep. 2015 16:32
Hejsan! Erika heter jag från Skåne! Jag är en tjej som älskar o resa och äventyra. Kom hem från 4 månaders backpacking i Nya Zeeland och Australien i maj nu vill jag iväg igen! 😃😃
Jag har bokat enkel flygbiljett till Kuala Lumpur i Malaysia den 13 oktober! Tänkte mig resa fram till jul ungefär och tanken är väl Malaysia, Kambodja, Vietnam, Filippinerna och avsluta med ett par veckor i Thailand. Men planerna kan självklart ändras, jag är öppen för förslag!! Nu söker jag också en resekompis så hör av dig om du tycker min plan verkar intressant!
5 okt. 2015 16:36
Hej! Mitt namn är Rebecka Sundell och jag är 25 år från Malmö. Jag letar reskompis från januari- februari i Asien. Jag har rest en del förut på egen hand men inser att det är betydligt roligare att resa med någon. Jag är en person med mycket energi och som älskar att upptäcka och vara aktiv. Om någon i denna tråden är intresserad av att resa tillsammans finns jag på Facebook https://m.facebook.com/becky.sundell?ref=bookmarks
Hopps vi hörs snart!
Becky