Resekompis thailand hösten 2015

Av Moaau
25 apr. 2015 14:47
Visningar: 399
Söker resesällskap till Asien hösten 2015!

Hej! Jag heter Moa, 21år och bor i Kristianstad i Skåne. Söker helt enkelt någon/några att resa med i höst! Min plan är att boka antingen en enkelbiljett eller tur och retur (spelar inte mig så stor roll) till Thailand och sen utforska länderna runt om så som Malaysia, Indonesien, Kambodja, Vietnam osv. Hade tänkt mig att vara iväg runt 3 månader, har inga problem med att ändra tiden om min resekompis vill något annat:)
Jag vill resa runt, ta dagen som den kommer, festa, äventyra, träffa nytt folk, leva livet.
Just nu bor jag på 28kvadrat inne i kristianstad, jobbar på ett cafe och på min lediga tid tränar jag och umgås med vänner. Hade tyckt det varit superkul att lära känna någon helt ny som man kan resa med!

Jag vill väldigt gärna hitta någon att åka med så är du sugen på att backpacka runt i Asien under några månader så hör av dig!
Hör av dig här eller på Facebook så kan vi ju snacka mer! På fb heter jag Moa yrsa-Lisa Jönsson.
Av Timberg
26 apr. 2015 00:21
Skrev till dig på facebook :)

Snackas!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av M_ek
27 apr. 2015 00:26
Hejjj!
Känner precis detsamma, om plånboken tillåter efter sommarens alla festligheter. Iof så har jag vänner som har åkt iväg med bara 20K och överlevt i säkert 2-3 månader.
Bali är något som tydligen inte får missas då. Och Singapore!

Ja, jag är i vilket fall väldigt taggad på en sådan resa! När hade du tänkt åka ungefär?
Av Matte1
27 apr. 2015 00:55
Hej!

Ska ut på långresa med min syster i höst i bland annat Asien. Alltid extra roligt att vara några som reser runt, oavsett om det bara är för en kortare eller en längre period.

Om du/andra är intresserade av att sluta upp med oss så vore det superkul!

Mvh

Matte
Av Edest28
4 maj 2015 15:43
Hej!

Tar studenten nu i Juni och hade också tänkt dra dit i nga månader till hösten. Har tänkt exakt som dig, att typ backpacka runt thailand och alla granländer där. ungefär vilka månader tänkte du va där?
17 maj 2015 13:27
Gud vad roligt det här låter! Tänker i ungefär samma banor.

Jag skriver till dig på facebook! :D
Av Vide
20 maj 2015 13:53
Är inne på exakt samma spår! :) Gjorde lumpen direkt efter skolan och har jobbat, jobbat, jobbat sedan dess. Nu tänkte jag börja plugga men först vill jag dra av en ordentlig resa till Asien på 3-6 månader.

Tänkte dra någon gång runt okt- dec.

Är flexibel och öppen men skulle gärna besöka Bali och Malaysia då jag bara hört bra om dessa länder och endast varit i Thailand innan.
7 sep. 2015 11:10
Är inne på exakt samma spår som ni andra, hör gärna av er till mig! Finns på fb, Isabella Björkman :)
Vill vara borta en längre tid och slippa tråkiga Sverige i höst/vinter.
Av Ccissii
27 sep. 2015 12:36
Hej, är inne på samma spår som du! Tänkte vara borta runt 3 månader och vill verkligen iväg. Var i Thailand i fyra veckor i februari och måste tillbaka! Jag är dock inte lika flexibel när det gäller att åka iväg, kan åka i mitten av december eller i början av januari isåfall. (får se hur jobbet ser ut i december).
Annars är jag en väldigt glad och spontan tjej som precis fyllt 20. Hoppas detta lät bra :)