Resekompis sökes! till vartsomhelst och (nästan) närsomhelst :D

29 mars 2015 14:30
Visningar: 342
Hej allihopa :)

Jag är en 24årig tjej från Göteborg

som söker resekompisar till både vår, sommar och höst 2015! Jag har absolut inga planer än, men vill uppleva europa genom tågluff, USA (genom roadtrip?!), asien, australien,dubai, weekend i paris ... ja det finns så mycket man vill göra! :)

Jag vill verkligen inte resa ensam så kort sagt så behöver jag nog en (eller flera) härliga människor som pushar mig att förverkliga dessa drömmar.

Jag kan tänka mig att göra flera resor, men kan dock inte vara borta längre än ca 3 veckor åt gången.

Ett plus hade varit om ni bor i närheten av Göteborg, så man kan lätt ses för att smida lite planer. Hade varit så himla kul ifall man hade kunnat få ihop ett gött gäng att uppleva världen tillsammans med :D

Hör av gärna av er! :)
29 mars 2015 16:51
Hej hej!!!vi är två tjejer som faktiskt inte känner varandra men träffades på reskompis!!!jag är från Skåne och hon andra från Göteborg!!!vi åker till SAN franscico den 9juni!!!ska sen åka runt kanske från la för vi ska evt möta upp nån där men vill du hänga på är det bara kul the more the merrier

Mvh Anna
30 mars 2015 10:53
Hej. Jag har en konstig semester period mellan den 26 sep - 11 oktober. Ingen av mina vänner har semester då och det hade ju varit nice att resa något under den här perioden. Hade ju varit kul om du och kanske någon till ville hänga på på något roligt resmål.
Vad sägs om det en första spontan tanke?
30 mars 2015 13:19
Åker till Paris den 4-7 juni och till Rom den 27:e aug! Sällskap är alltid välkommet!
7 apr. 2015 14:22
Hej!!. Jag vill med åka utomlands men jag skulle vilja åka 1vecka i maj till värmen. Men jag såg att du bor Göteborg jag bor i Uppsala. Det blir ju väldigt långt ifrån. Jag vill inte heller åka ensam och söker därför en reskompis.
7 apr. 2015 15:39
Citerat från Heleneoftroy:
Hej allihopa :)

Jag är en 24årig tjej från Göteborg

som söker resekompisar till både vår, sommar och höst 2015! Jag har absolut inga planer än, men vill uppleva europa genom tågluff, USA (genom roadtrip?!), asien, australien,dubai, weekend i paris ... ja det finns så mycket man vill göra! :)

Jag vill verkligen inte resa ensam så kort sagt så behöver jag nog en (eller flera) härliga människor som pushar mig att förverkliga dessa drömmar.

Jag kan tänka mig att göra flera resor, men kan dock inte vara borta längre än ca 3 veckor åt gången.

Ett plus hade varit om ni bor i närheten av Göteborg, så man kan lätt ses för att smida lite planer. Hade varit så himla kul ifall man hade kunnat få ihop ett gött gäng att uppleva världen tillsammans med :D

Hör av gärna av er! :)
8 apr. 2015 13:28
Hej!
Jag hänger gärna på, har också planer på att åka till USA!
Av Alico
9 apr. 2015 15:46
Jag och en kompis hade tänkt sticka ned till södra Europa i sommar en månad och hyra en villa, vi vill försöka få ihop ett hyfsat stort gäng så att det går att hyra under månad. Det kanske är något?:-D