Resekompis sista minuten omgående... chill och träning och ännu mera chill

19 aug. 2013 02:41
Visningar: 135
TJAA alla reseälskare!
tänkte ta en spontanare... sista minuten til någonstans i världen! mina polare är dock väldigt panka i brist av jobb.

Jag söker dej som vill ha en go semester på 1-2 veckor bara ta det lugnt, dega i solen, men även åka ut på äventyr, och även gillar att träna. Själv är jag elitidrottare så måste även vara aktiv únder semestern!

sol, bad, skratt, go daggar, goa kvällar. Kille/ tjej spelar ingen roll, bara fantastiskt roligt att lära känna någon ny person på ett för mig väldigt nytt och annorlunda sätt!

låter det intressant? hör gärna av er :)

/hampus
Av Kehan
23 aug. 2013 12:29
Tjenare!

Jag är mycket resesugen och drar gärna någonstans varmt för lite semester. Jag tränar själv mycket och tävlar på elitnivå så oavsett vart vi åker så kan du räkna med en träningskompis :)
Av Emmapih
24 aug. 2013 09:26
Hallå!

Jag är jätte sugen på att åka till asien =) kanske runt thailand eller någonstans där omkring. Är även en mycket stor träningsnarkoman om det kommer till träning. Så att syssla med träning större delen av trippen hade varit kanon! =) Sen är jag sugen på att kanske förmodligen resa längre, kanske 1 månad men då drar kanske jag iväg ensam sen då =)
Av Kehan
24 aug. 2013 10:24
Jag har hittat resor till Tropea, syditalien, ca 3000/pp för en vecka med halvpension. Hotellet ligger på stranden... Låter det som något? Från tisdag 27/8 till tisdag 3/8.
25 aug. 2013 01:12
Emma; Det verkar inte bli ngn Indonesien för min del :(. Fick inte den lönen jag hoppats på. Så jävla besviken :( får bli en vanlig charter, alternativt vara hemma och jobba ihop för våren...tyvärr :(((
Av Emmapih
25 aug. 2013 12:30
Ajdå, vad tråkigt, men charter är inte så illa det heller om man ska se från den ljusa sidan =)
25 aug. 2013 21:38
Absolut!! Det är ju as nice! Har massvis att se fram emot :) om du är intresserad om ett halv år?! Hör av dej då!! ;D