Resekompis hösten 2017

12 apr. 2017 10:09
Visningar: 237
Hej på er!

Jag e en 20 årig tjej som några/någon som e sugen på att dra till Australien i höst och eventuellt jobba o hyra lägenhet! Jag skulle vilja resa lite först längst kusten o känna av vart man helst kan tänka sig o stanna ett tag o jobba så man kan försörja sig. Jag vill jobba, surfa,hänga på beachen, fest, ta grymma bilder, träffa sköna människor, aktiviteter o bara ta det chill!

Ja tänkte stanna så länge man trivs, kanske tar en sväng till USA efter då jag såå gärna skulle vilja uppleva typ LA elr Newyork också! Om pengarna räcker dvs.

Annars om mig, jag är väldigt öppen o har nära till skratt! Du får gärna också vara rätt öppen för nya saker o gilla att ha roligt! Har just varit ute o backpackat i Asien och vill gärna komma iväg till höst! Men först jobba ihop lite resepengar!

Hör gärna av er om ni är inne på samma spår, jag e öppen för förslag, denna plan e inte spikad i sten om man säger så! :))
Av Elinal
13 apr. 2017 11:21
Hej! Jag vill till Australien/Nya Zeeland i höst eller i början av januari. Är det för långt bort för dig? Har tänkt vara borta 2-3 månader och vill resa och uppleva, inte ha något fast jobb. Vad hade du tänkt dig?
Av Jenny97
15 apr. 2017 13:01
Hej! Jag är inne på samma spår, att åka ner till Australien och jobba och leva livet. Tänkte åka någon gång i början utav hösten, men har inga direkta planer ännu. Hade varit roligt att bolla lite idéer osv :)
19 apr. 2017 11:15
Citerat från Jenny97:
Hej! Jag är inne på samma spår, att åka ner till Australien och jobba och leva livet. Tänkte åka någon gång i början utav hösten, men har inga direkta planer ännu. Hade varit roligt att bolla lite idéer osv :)
Hej absolut! Du kan adda mig på fb om du vill snacka lite mer; Rebecka Rosqvist
20 apr. 2017 15:46
Hej tjejer!! Är också inne på samma spår som er, skulle vara sjukt kul!! Har alltid velat åka till Australien och bara leva life 🥂
21 apr. 2017 09:54
Citerat från Kaizalinea:
Hej tjejer!! Är också inne på samma spår som er, skulle vara sjukt kul!! Har alltid velat åka till Australien och bara leva life 🥂
Du kan adda mig få fb om du vill prata mer så kan vi göra en liten gruppchatt! ; Rebecka rosqvist
21 apr. 2017 12:17
Citerat från Rebeckarosqvist:
Citerat från Kaizalinea:
Hej tjejer!! Är också inne på samma spår som er, skulle vara sjukt kul!! Har alltid velat åka till Australien och bara leva life 🥂
Du kan adda mig få fb om du vill prata mer så kan vi göra en liten gruppchatt! ; Rebecka rosqvist
Absolut!!