Resekompis, Europa, Juni

8 maj 2016 21:14
Visningar: 30
SÖKES: Sköna bönor som vill hänga med till någon härlig stad i Europa mellan perioden 6 juni - 16 juni. (Behöver inte vara alla dagar nödvändigtvis.) Välkomnar gärna kaffe-lovers, äventyrare, uteserveringsfreaks och du får gärna digga rödvin, deeptalk på en takås, läsa en bok på en picknickfilt i en park och ett och annat dancemove på en härlig klubb.

Tänkte mig främst hitta på dessa saker på de franska kullerstensgatorna i Paris, men är definitivt öppensinnad där och kan tänka mig Barcelona för mer sol och bad eller Berlin, London, eller what so ever.

FINNES: Moi i egen hög person. Jag pratar mycket och gärna och älskar alla ovannämnda grejor.
12 maj 2016 18:19
Hade verkligen varit skit kul!!! Dock liite för tidigt för min semester. Efter midsommar vore bättre :(
20 maj 2016 12:49
Hej, Frida heter jag, är 23 år gammal och otroligt sugen på en resa i juni då planer på att resa nu i maj inte blev av. Är öppen för förslag på resmål, känner att bara jag får komma iväg så är jag nöjd typ:-) hör gärna av dig om du är intresserad :-) /Frida
Av Lovmat
31 maj 2016 13:32
Hej! Jag är också sugen att följa med! Jag är en tjej som är väldigt jordnära men dagdrömmer som få. Älskar nya människor och nya sammanhang och erfarenheter. Om det är av intresse hör av dig! :D / Lovisa
2 juni 2016 12:23
Men okeej är på, låter hur bra som helst! Alla mina amigos jobbar och behöver verkligen hänga med någon med lika mycket energi som jag. Paris, barca eller vad som funkar ju. Förövrigt älskar jag rödvin, kaffe och takåsar.