Resekompis Australien Januari 2015!

24 sep. 2014 14:35
Visningar: 219
Hej!
Jag är en äventyrlig tjej på 22 år, bosatt i Malmö som bara älskar att resa!
Vintern 2014 backpackade jag längs Australiens östkust och det var något av det bästa jag gjort. Älskade Australien och dess kultur så pass mycket att jag planerar att åka ner där igen, januari 2015 fast denna gången på ett såkallat WH-visum. Det jag söker nu är någon som delar min passion för äventyr, stränder och strålande solsken som vill uppleva Australien med mig! Jag har som sagt ingenting planerat mer än min one-way-ticket till Sydney den 5e januari och är öppen för förslag! Om det är någon som kommer att befinna sig i Australien runt den tiden, och är i behov av antingen en resekompis eller bara roommate, hör av dig! :)
Av Eriknym
25 sep. 2014 00:15
Hej!
Jag heter Erik och är 20 år! Jag kommer resa till Sydney 18 februari efter att ha spenderat tre månader i Sydostasien! Min plan är att bara resa och upptäcka så mycke som möjligt! Tänkte börja i Sydney ett par dagar och sedan resa norrut längs östkusten mot Brisbane och Cairns :)

Reser själv och har aldrig tidigare varit i Australien så jag är intresserad av resesällskap under resan!
Bara höra av dig om det låter intressant!

/ Erik
25 sep. 2014 00:32
Hallå!
Vad kul att vi delar samma passion:) Har alltid velat åka till landet down under för att uppleva precis som du säger dess kultur, äventyr, stränder, sol och surfing. Mina planer är att boka flyg till Sidney i januari där jag också kommer åka på ett WH visum. Lite om mig själv, är en 22 årig tjej som är bosatt i Kalmar. Älskar att resa och uppleva nya miljöer. Flyttade hem från London för ett år sen och körde roadtrip längs USA:s västkust därefter. Nu vill jag bara iväg igen och denna gången till Australien! Åker själv till Australien så letar efter resesällskap. Du verkar vara en trevlig tjej, vore kul att höra av dig:)
/Sara
25 sep. 2014 13:49
Heter Siri Linde på facebook om ni vill prata mer ingående :)
3 dec. 2014 00:18
Hej!

Jag heter Daniel, är 25 år från Trelleborg :) ska åka till Australien nu den 13/1. Åker också med WH-visum, planerna för mig är väl detsamma och även försöka hitta ett bra arbete så saker och ting går runt ;) det ända som är bestämt just nu är att jag ska vara i Sidney 5 dagar iaf, men det är bara vad som är bokat så stannar antagligen längre där.
Världens äventyr, ser verkligen fram emot det :))