Resekompis/-ar sökes till Australien i höst/vinter!

21 aug. 2014 10:14
Visningar: 195
Hej!! Jag är en 18år gammal tjej som nyss tog studenten från Samhällsprogrammet och min största dröm just nu är att åka ut i världen och resa. Australien kändes som ett bra ställe att börja i (det ligger ju bara på andra sidan jorden) Därför söker jag nu en lika glad och påhittig tjej som jag som gärna får tycka om äventyr, att träffa nya människor, träning och att partajja!🎈

Tanken är att åka runt oktober/november och jobba lite samt resa runt och upptäcka! (Kan även tänka mig att besöka nya zeeland eller asien)
om detta låter intressant, TVEKA INTE , Hör av dig!!

Jag kan nås på Facebook :
https://m.facebook.com/anna.johansson.3701?ref=bookmark

Eller via min mail:(Logga in för att se e-postadress)
22 aug. 2014 22:52
Hej, hur länge har du tänkt att vara i Australien? Bara under oktober/november? :)
22 aug. 2014 23:11
Hej Amanda! Nej jag tänkte stanna i 3-6 månader beroende på vad man känner för och gör! Kan tänka mig att jobba i 2 månader och resa ett par månader efter det!:) du då?
22 aug. 2014 23:24
Okej! :) Jag har tänkt att vara där till sommaren så en ca 9 månader! Vet bara att jag både vill jobba och resa runt men har inte tänkt något mer på hur länge jag vill göra vad eller i vilken ordning :)
23 aug. 2014 13:23
Okej ja men då vill vi ju göra ungefär samma sak fast olika länge! Man måste ju inte stanna exakt lika länge! Hör gärna av dig på Facebook om du vill prata mer om det!!!
27 aug. 2014 21:14
Har tyvärr bestämt för att inte åka till Australien i höst utan väntar ett år... :( men hoppas du får en härligt resa och har det jättekul! :)