Resa till värmen i Mars?

14 feb. 2020 08:19 (redigerad)
Visningar: 225
Hej!
Jag är såå himla trött på kylan och framförallt att vara blek! Därför är jag sugen på att åka utomlands, antingen 1 vecka - 10 dagar (kanske 2 veckor) från den 16 Mars. Beroende på reselängd kan datumet justeras lite.

Letar efter en go tjej att åka med som älskar att fotografera (mycket viktigt hahaha, du får inte vara kameraskygg), gå på äventyr men även att bara ligga och chilla och sola. Jag själv är en student som älskar att lära känna nya människor, är en sann partypingla, tycker om att prata om allt mellan himmel och jord, träna och är alltid på att testa nya saker så länge det inte är typ bungyjump hahah

Söker nån som är sprallig, positiv och framåt så lovas en mycket rolig utlandssemester <333 Älskar du Grey´s anatomy, kaffe, godis och att ta fina bilder heheh så kommer vi även att passa som handen i handsken!
14 feb. 2020 13:19
Hej! Hade gärna åkt iväg med dig, låter ungefär som mig haha! Ta bilder är ju typ det viktigaste ;) jag hade dock velat åka iväg en längre period kanske närmare 3v. Jag är sugen på sri lanka för att kunna typ bo på lapoint surfcamp o lära sig surfa en vecka, bestiga berg för o se utsikten o solnedgång, hitta nåt coolt vattenfall o ta bild vid, åka på safari hehe och en massa strandhäng o drinkar! Men är öppen för andra förslag även Europa :)
16 feb. 2020 11:24
Hej!! Har också funderat på att åka utomlands närmare våren, är så trött på det tråkiga vädret och vill komma bort ett tag, dock har jag inte bestämt mig för vart jag vill åka. Jag har alltid velat åka till asien och hänga på bali, i vietnam och filippinerna, men jag vill också resa runt i italien, frankrike eller grekland och bara fota, äta god mat och åka på äventyr! Jag älskar att fotografera och att bli fotograferad och det är enligt mig en stor del av resan hahah :) Är så sugen på att träffa nya människor och bara dra någonstans! <333
8 mars 2020 10:22
Detta låter perfekt för mig. Jag kan efter 20onde mars och är gärna borta 7-14 dagar. Har du börjat planera något?
11 mars 2020 15:26
HEEJ! Följ med till cancun?! 😍 tror vi hade haft riktigt kul tillsamans
Skriv till någon av mina fb? - micha Hernandez , eller mi cha 🥰