Resa till Asien i några månader vinter/vår 2016

29 aug. 2015 18:49
Visningar: 39
Hej!
Jag slutade skolan innan sommaren och nu längtar jag efter att få åka ut och äventyra i några månader! I början av januari tänkte jag åka till Asien och det hade varit superkul om någon hade varit sugen på att följa med! Jag vill gärna till Thailand, Indonesien (Bali framför allt), Filippinerna och kanske Malaysia och Vietnam. Men är självklart öppen för förslag! Jag är ute efter sol och bad, äventyr, träffa nya människor och helt enkelt ha det riktigt gott!

Jag har planerat att åka i början av januari och att vara borta i ca 3 månader, men det beror lite på hur långt pengarna räcker.

Hör av er om ni har liknande resmål och känner för att åka med en glad social tjej med stort intresse för att resa och upptäcka.
2 sep. 2015 22:03
Hej du!

Jag hade också tänkt dra i början av januari till Asien och söker, precis som du, efter en resekompanjon. Jag är inne på Thailand, Indonesien (Bali), Filippinerna, Kambodja, Vietnam, Burma och Nepal.

Älskar äventyr, att upptäcka, träffa nya människor och att helt enkelt njuta av livet. Hör av dig om du är intresserad! :) Clara Ramberg heter jag, så adda mig på Facebook!

Kram på daj
3 sep. 2015 09:33
Hej där! Jag är 20 år och är verkligen redo att resa ut i världen! Vill till Asien och se alla de länder du sagt, min resa ska va rolig, den ska va äventyr och även en hel del lata dagar! Jag är spontan och social, vill ut o resa för att få uppleva saker och ha de så gött!!
Lina Hedman Borg på Facebook skriv gärna där!!
Av Tove96
7 sep. 2015 13:37
Hej! Tove heter jag. Jag gillar att lära känna nytt folk, ge mig ut på äventyr och festa till det. Jag tycker dina planer låter identiska till mina! :) Är framförallt glad för att Bali står med som en av dina destinationer! Tänkte också sticka iväg i Januari, om du fortfarande behöver en reskompanjon så hör av dig :)
Av Ccissii
28 sep. 2015 16:50
Hej! Detta låter väldigt likt mina planer! Söker flera resekompisar just nu. Är 20år och spontan samt glad tjej! Länderna du nämnt är de jag också vill till! Tveka inte att höra av dig heter Cecilia Johansson på fb! :)