Resa & jobba

18 maj 2016 22:49
Visningar: 72
Tänkte göra mitt livs resa men vill inte åka ensam. Jag vill börja någonstans i Australien (vet inte vart) och åka över till NZ och sådär som alla andra gör haha:) Jag kan tänka mig upp till ett år. Finns det en eller flera tjejer i ungefär samma ålder som vill åka i mitten eller mot slutet av oktober?
Av Pidih5
18 maj 2016 23:02
Hej! Jag hadetämkt göra samma sak och åka samma tid. Maila gärna mig på: (Logga in för att se e-postadress) så kan vi skriva mer!! :)
19 maj 2016 08:35
Hej, jag är 25 och ska göra exakt samma sak. Kan åka allt efter mitten av okt :) bara skriva på min mail ((Logga in för att se e-postadress)) eller till min fb natalie dahlström :D
22 maj 2016 12:23
Hej! Jag är 25 år och är också sugen på att åka till Australien och Nya Zeeland i höst och skulle gärna hitta trevliga personer att åka med :) Har inte planerat så mycket och är öppen för förslag, jag kan inte vara borta i ett år men kanske kan resa några månader tillsammans?
Av Sarar22
22 maj 2016 16:30
Hej! Jag har lite svårt att bestämma mig vad jag ska göra i höst, pendlar mellan lite olika resor. Australien har dock alltid legat mig varmt om hjärtat :) Hade varit jättekul om vi kanske hade kunnat skapa en fb-grupp för dom som är intresserade och fortsätta planera där? Jag är också inne på att åka i början/mitten av oktober. Kram! /Sara
22 maj 2016 17:54
Hej! En fb-grupp tycket jag låter som en jättebra idé. Lägg gärna till mig, Frida Hamrelius :)
5 juni 2016 10:38
Hej! Jag är intresserad jag med hah! Oktober hade passat mycket bra 😍 Någon som fixat fbgrupp??
Av Sarar22
6 juni 2016 19:18
Skriv era namn här så lägger jag till er på fb, sen skapar jag en grupp :) Har redan lagt till Frida och Ida men hittar inte er andra. Lägg till mig annars Sara Reimhagen
6 juni 2016 21:07
Lägg till mig med, Josefin Stenvall Gustavsson :)
26 juni 2016 22:16
Hej!
jag har också liknande planer att åka till Australien eller nya Zeeland i oktober, utan bestämda resmål eller dylikt. Hade varit sjukt kul om du kunde lägga till mig också i gruppen, heter linda dahlström på Facebook, från Lund :)
Av Ischa
10 juli 2016 11:00
Jag vill också med!! Angelica Lundqvist