Resa i maj

31 mars 2015 17:10
Visningar: 145
Är sugen på en utlandsresa här i maj och är öppen för förslag. Känner för en vecka med sol, bad, fest och massa skratt och god mat med härliga människor. Saknar resesällskap och känner att en charterresa blir bra mycket roligare om man är minst två. Längre fram i tiden planerar jag att åka på någon längre resa men just nu vill jag sticka iväg och bara glida runt på någon strand. Så saknar du också någon trevlig prick att resa iväg med nu i maj/sommaren så tveka inte på att höra av dig så ser vi vad vi kan planera ihop för något kul :)
31 mars 2015 23:42
Jag ska dra till Alanya 2 veckor from 17e till slutet av Maj! Åker du dit så kan du ju hojta till. Dock åker jag för att slappa och vila ut ordentligt, men kul kan man alltid ha då det är semester. Du kan ju hojta till då det är alltid kul och träffa på nya människor när man är utomlands.
9 apr. 2015 12:43
Hej hej! Är också sugen på en resa till värmen nu till sommaren, är ledig från och med den 15 maj :)
10 apr. 2015 13:18
Jag kommer åka till Grekland alternativt ett annat varmt europeiskt land den 10-18 alternativt 11-19 Maj.
Då jag lagt min semester under dessa datum.

Jag sitter väll egentligen i samma båt som dig, tidigt semester och vänner är upptagna under maj månad.

Något speciellt ställe du tänkt dig?
:)