Resa i juni

8 maj 2013 21:53
Visningar: 112
Någon som vill dra på en resa nån gån mellan 1-16 juni? Vore härligt med en resa efter terminslut och innan sommar jobbet i Norge kommer igång.
Kan tänka mig det mesta sista minuten, weekend eller en liten rundresa. Gärna Kroatien, Grekland Frankrike, Prag, cypern eller Sardinien. Reser helst med en tjej :-) Gillar både fest, kultur sol och bad. Nån som vill??
Av Fly
9 maj 2013 23:32
Jag kommer att vara i Sunny beach i början på juni. Kanske inte det mest kultiverade stället i världen, men sol, bad och en del fest blir det, ganska avkopplande med andra ord.
Hamnar du där så lovar jag bjuda på en drink :-) Alltid trevligt med sällskap.
Av Zlay3r
11 maj 2013 15:15
Tjaba.
Jag har funderat på nästan samma sak. Hade planer på att dra iväg med min dåvarande flickvän på en resa nu i slutet av maj eller i början av juni någongång, Typ v.22 eller 24, "måste tyvärr vara någon av dessa veckor då jag har barn varannan vecka" men det sket sig helt enkelt för ett tag sen med dåvarande flickvän så då gick planerna åt skogen med den resan, men jag längtar så sjukt mkt efter en resa till värmen. Så kan du tänka dig att resa med en mentalt stabil gubbjävel på 27år som gillar att dricka öl i måttliga mängder då följer jag gärna med vart som helst där det kan tänkas finnas något roligt att göra :) Har rest flera gånger till Turkiet och Bulgarien tidigare.
Är du intresserad så hör av dig så vi får prata lite för att se ifall vi skulle överleva med varandra en vecka utan att vilja mörda varandra i slutet av resan, heh

Hade
11 maj 2013 19:53
Hej!
Ja det kanske är bättre att åka med en "mentalt stabil gubbjävel på 27 år" än att inte åka alls :-p.
Har generellt inget emot att umgås med killar, bara att man är rädd för galningar :-) Men samtidigt är det ju trist att vara hemma bara för att vännerna inte kan åka.
Va tråkigt med din relation, beklagar! Blev själv singel för knappt 1 år sen.
Ja längtar oxå efter att åka ner till värmen!!!!!! Så vi kan ju planera nåt om du vill :-)
Av Zlay3r
11 maj 2013 20:18
I hear you, Självklart man måste passa sig för vem man åker med, finns mkt idioter därute, Därav är det bäst att man lär känna personen innan man åker iväg med någon, Kan annars sluta väldigt tråkigt. Så om du är uppe för en sån grej då kan vi kanske chatta lite över pm/telefon/facebook, you name it helt enkelt så ser man ju ifall man fungerar ihop för en resa och först och främst få en känsla av vad det är för person man har med att göra. Är själv första gången jag ens funderar på en sån här sak, men tänkte att what the hell, Kan bli en kul grej om det finns någon därute som har rätt saker på plats inne mellan ögonen så att säga.