Resa bort över julen, weekend/en vecka?

Av Ashyman
6 okt. 2016 16:28
Visningar: 81
Goddagens!

Jag är ledig under juldagarna och är intresserad utav att åka bort antingen en weekend eller vecka någonstans för att komma bort ifrån vardagen här hemma!
Då jag normalt inte firar jul speciellt mycket så gör det inte mig något att åka över storhelgen :)

Jag kommer jobba nyårsaftonsnatt så måste vara hemma senast nyårsafton, hittar jag en resepartner snart(du får gärna bo i Skåne så man kan träffas och se ifall personkemin stämmer) så kan jag med största sannolikhet ordna ledigt upp till 8-10 dagar i spannet 21-31a december.

Föredrar att åka med en tjej då jag normalt sätt kommer bättre överens med tjejer och tycker det är roligare så, men naturligtvis ska vi ha våra egna rum!
Har en gång tidigare åkt med en "random tjej" via denna sidan och det fungerade galant! Har även träffat en annan tjej via denna sidan och blivit bra vänner men ännu ingen resa!

Kan tänka mig weekend i Europa/Norden, en vecka till värmen ifall man hittar något sådant eller i annat fall t.o.m en resa till Sälen eller något för att åka lite snowboard =)

Vad man ska göra på resan kan vi bestämma ihop! Men avslappning blandat med mat står högt på listan!

Ha det bra
Mvh. Arash