Res med mig till Thailand i februari? :)

Av Vanjaa
31 okt. 2011 20:42
Visningar: 556
Hej du resglada tjej eller kille runt 20 årsåldern! :) Letar du som jag efter en social, glad och äventyrlig reskompis och vill åka till Thailand i slutet av januari eller början av februari har du hittat rätt.

Jag heter Vanja och är en 20 årig tjej från Stockholm som tröttnat på att jobba och är sugen på att äntligen komma iväg på en resa. Efter att ha grubblat en tid har jag kommit fram till att jag tänkte ge mig iväg i jan-feb och vara borta minst en månad, gärna mer. Mina planer är som sagt åka till Asien, främst Thailand där jag varit en gång förut men ser mig gärna om i andra länder också. Är väldigt öppen för förslag.

Eftersom det är första gången jag ska åka iväg själv letar jag efter någon trevlig person att åka med då min vän som skulle åkt med mig inte längre kan följa med. Under resan vill jag uppleva så mycket som möjligt; natur, strandhäng, festa, kultur, storstadsliv och gärna dyka! Så mycket som möjligt helt enkelt! :) Känner du som jag är du väldigt välkommen att höra av dig till mig. Bara att skriva här eller maila.

/ Vanja

Mail: (Logga in för att se e-postadress)
6 nov. 2011 16:35
Tjenare! Jag ska åka i slutet av januari och vara borta 4 månader :) kommer nog att åka till Australien med :) så du har inga direkta planer då? Jag vill också åka till andra länder...har inte bestämt så mycket :)
21 jan. 2012 15:40
Hej! Jag har skickat mail till dig :)
Av Sannar
22 jan. 2012 18:15
Hej! Är också i Thailand hela februari :) Åker delvis själv :)
Av Bigmoe
23 feb. 2012 16:15
Hej !

Vi är 2 bröder som åker den 28:e !

Skulle vara kul och träffa lite nytt folk och ha kul med tillsammans !

Sola/bada/öluffa och festa :)

Skicka PM den som är sugen på resesällskap