Pappa son turkiet

Av Dungner
12 aug. 2012 20:08
Visningar: 264
Hej! Min pappa har fyllt 50 år nyligen och jag gav honom en resa i present. Han vill åka till Turkiet. Vare sig jag eller han har varit i Turkiet förut och vi vet näst intill ingenting om var man bör åka som pappa och son.

Det ser ut som att vi kommer åka vecka 43. Är det fortfarande varmt nånstans i turkiet då? Vi är ute efter sol och bad i första hand.

Hade varit sjyst om någon hade några tips!
Av Tubbe
12 aug. 2012 22:43
Citerat från dungner:
Hej! Min pappa har fyllt 50 år nyligen och jag gav honom en resa i present. Han vill åka till Turkiet. Vare sig jag eller han har varit i Turkiet förut och vi vet näst intill ingenting om var man bör åka som pappa och son.

Det ser ut som att vi kommer åka vecka 43. Är det fortfarande varmt nånstans i turkiet då? Vi är ute efter sol och bad i första hand.

Hade varit sjyst om någon hade några tips!
Hej

Mitt tips är, åk inte till Turkiet.
Iof så har jag hört att Side borgmästare har förbjudit inkastar, men om det funkar i verkligheten vet jag inte.

/ Tubbe
13 aug. 2012 17:20
Södra Turkiet har det oftast fortfarande hyffsat varmt och solig i slutet av Oktober. Antalya, Side och Alanya kan vara passande att kika på beroende på vad ni söker (Storstad, mindre stad med kvarlämningar samt mellanstor stad med mer partyliv).

--------------------------------------------
MVH, Magnus
http://www.merhaba.se - Mötesplatsen för oss som älskar Turkiet